Správy z NHL
Svetový pohár prinesie reklamu na dresoch i zaujímavú technológiu
Reklama na dresoch počas Svetového pohára je už definitívou. Prestížny turnaj však tento rok prinesie aj zaujímavú technologickú novinku – budú ňou monitorovaní hráči i puk.
NHL a jej hráčska asociácia v stredu oznámili, že počas dvojtýždňového turnaja v kanadskom Toronte bude ako experiment zavedená technológia, ktorá bude monitorovať rýchlosť puku, rýchlosť hráča a prekorčuľovanú vzdialenosť hráča.
Tieto zaujímavé veličiny budú môcť diváci sledovať, čím by mali mať o čosi bohatší zážitok z hokeja. Podstatné však je, že ak sa technológia osvedčí, môže sa zaviesť aj do zápasov základnej časti NHL.
Liga chce na turnaji aj zarobiť. Vyťažiť maximum jej pomôže aj zavedenie reklám na dresoch, ktoré už sú definitívou. Našiel sa totiž sponzor, bude ním spoločnosť SAP. Tento krok však neznamená, že sa reklamy na dresoch v dohľadnej dobe zavedú aj v NHL.
„Nikto by nemal hovoriť, že ďalším krokom je zavedenie reklám na dresy tímov NHL. Verím v históriu, tradíciu a práve preto sú dresy NHL mimoriadne. Na druhú stranu, dresy pre Svetový pohár sú navrhnuté od nuly, a hoci sú úžasné, nie sú také ako dresy NHL,“ poznamenal komisár Gary Bettman pre AP.