Zatvoriť

Prihlásenie


Meno:  
Heslo:  
  trvalé prihlásenie 
   
Zaregistrovať sa
Zdieľať na Facebooku Nahlásiť chybu Tlačiť článok
Fanshop tímu St Louis Blues - tričká, šiltovky a dresy »SlovakKHL.sk

Sumáre

St. Louis získalo v Bostone majstrovský mečbal. Rozhodol sporný gól

Marián Masaryk | 07.06.2019
St. Louis sa priblížilo k zisku historicky prvého Stanleyho pohára na rozdiel jedinej výhry. Vo štvrtkovom piatom zápase finálovej série zvíťazilo v Bostone 2:1 a vybojovalo si majstrovský mečbal. Slovenský obranca a kapitán Bruins Zdeno Chára napokon hral, ale nebodoval.

Finále Stanleyho pohára

Zápas č. 5
1
2
3
Stav série
Boston Bruins
0
0
1
1
••••
St. Louis Blues
0
1
1
2
•••
Podrobné štatistiky

Boston prestrieľal St. Louis v piatom zápase finálovej série 39:21, ale v TD Garden prehral 1:2. Blues sa ujali vedenia 3-2 a jediná výhra ich delí od zisku ich prvého Stanley Cupu. Ryan O´Reilly otvoril skóre v úvode druhej tretiny a v strede tretej časti hry prihral na víťazný gól Davidovi Perronovi. Predchádzal mu neodpískaný faul na domáceho hráča. Jordan Binnington predviedol 38 zákrokov a pripísal si rekordnú 15. výhru v tomto play-off. Ako jediný ho prekonal Jake DeBruska, ktorý upravil výsledok v 54. minúte pri avizovanom vylúčení hostí. Tuukka Rask inkasoval dvakrát z 21 striel.


Chára odohral 16 minút a 42 sekúnd, pričom nosil na prilbe špeciálnu ochranu celej tváre. Bol však najvyťažovanejším hráčom tímu v oslabení s časom na ľade 1 minúta a 21 sekúnd (Bruins hrali len raz v oslabení na 2 minúty). Zaznamenal mínusový bod, dve strely, tri bloky a štyri bodyčeky. Taktiež odobral súperovi jeden puk.

Šiesty zápas finále je na programe v nedeľu v St. Louis, kde budú môcť domáci Blues spečatiť zisk prvého Stanley Cupu v klubovej histórii. Víťaz piateho zápasu za stavu 2-2 vo finále sa v histórii tešil z titulu v 72 % prípadov (18-7).

Fanda-NHL.sk

- Článok pokračuje pod reklamou -


Už po pár sekundách hry dal o sebe vedieť Chára, ktorý pred vlastnou striedačkou tvrdo bodyčekoval Schenna. Ten sa však na to pripravil. Aktívni boli od úvodu aj Chárovi spoluhráči, ktorí mohli po minúte hry otvoriť skóre. Johansson zakončoval spoza brány a snažil sa prekvapiť Binningtona, ale ten si poradil aj s odrazeným pukom. Vo štvrtej minúte po peknej kombinačnej akcii Bruins Marchand z prvej nebezpečne vystrelil na Binningtona, ktorý sa následne zaskvel aj pri dorážke Kuralyho. V siedmej minúte Dunn vyhodil puk rovno do hľadiska a Boston hral prvú presilovku. Najväčšiu šancu v nej spálil Coyle, ktorý zblízka neprekonal Binningtona. Blues sa ubránili a v strede prvej tretiny prvýkrát vážne ohrozili Raska vďaka strele Sanforda. V 15. minúte sa ocitol v ideálnej pozícii pred domácou bránou Bouwmeester, ale Rask ho vychytal. Na opačnej strane Marchand trafil bližšiu tyčku hosťujúcej bránky. Práve on neskôr sekol Binningtona a daroval St. Louis prvú presilovku. Najbližšie ku gólu bol Perron, ktorého našiel krížnou prihrávkou O´Reilly. Rask však vytiahol skvelý zákrok. Bruins prestrieľali súpera v úvodnej tretine 17:8, no stav bol bezgólový.

Blues mali výborný vstup do druhej tretiny. Po pár sekundách hry sa prebojoval do samostatného úniku Tarasenko, ktorý ešte Raska neprekonal. V 55. sekunde však O´Reilly zužitkoval efektnú prihrávku pomedzi nohy od Sanforda spoza brány, ktorou zahanbil aj Cháru. Rýchlo si prehodil puk na bekhend a poslal hostí do vedenia 1:0 (). Bruins mohli odpovedať v 23. minúte, keď Acciari pred Binningtonom tečoval strelu Carla od modrej čiary. V nasledujúcich minútach sa hralo zo strany na stranu a takmer bez prerušení. Johansson sa ocitol osamotený v ideálnej pozícii medzi kruhmi, ale nebol na to pripravený a jeho zakončenie minulo Binningtonovu bránu. V strede duelu Perron nedovolene pribrzdil Pastrňáka a Bruins hrali druhýkrát v početnej výhode. Veľmi im však nevyšla a k vyrovnaniu skóre sa ani nepriblížili. V 33. minúte mali Blues šťastie, lebo Krugova delovka od modrej čiary tesne ich bránu, ale odrazený puk prešiel pomedzi nohy vybehnutého Binningtona a nikto z domácich hráčov ho nezachytil. Po pokojnejšej pasáži hry Blues takmer udreli v samom závere tretiny. Pietrangelo už prekonal Raska, ale Krejčí ho zastúpil na bránkovej čiare a obetavým zákrokom zabránil gólu do šatne na 2:0. Binnington kryl všetkých 25 striel v prvých 40 minútach zápasu, kým na Raska ich za ten čas smerovalo iba 14.

Krejčího zákrok na čiare proti Pietrangelovi:


Boston začal tretiu tretinu aktívne a rýchlo mohol vyrovnať stav. Binningtonovi však v 43. minúte po druhý raz v zápase pomohla konštrukcia jeho brány, tentoraz po tvrdej strele z prvej od modrej čiary z hokejky Kampfera. Bruins hrali vzápätí tretiu presilovku, keď putoval na trestnú lavicu Steen. Binnington sa v nej musel obracať, ale udržal si čisté konto. Krátko po ubránení oslabenia čelil prečísleniu dvoch proti jednému, ale McAvoy po prihrávke Krejčího tesne minul bránu hostí. V 48. minúte to skúšal spoza brány Pastrňák, ale on ani Krejčí nedotlačili puk za Binningtona. Rozhodcovia skúmali video záznam situácie, no puk podľa nich neprešiel celý za čiaru. Na druhej strane takmer skóroval Parayko, ktorého nahodenie po teči DeBruska skončilo na tyčke. V 51. minúte Bozak zdanlivo podrazil Acciariho, ale faul sa nepískal a Perron potom na dvakrát prekonal Raska. Jeho pokus o prihrávku sa od Kruga odrazil späť k nemu a dorážka aj so šťastím skončila v bráne (). V 54. minúte bol Krug faulovaný, ale dokázal prihrať DeBruskovi a ten pri avizovanom vylúčení strelil kontaktný gól Bruins na 1:2 (). V 57. minúte mohol obnoviť dvojgólový náskok Blues Perron, ale svoj samostatný nájazd nepremenil. V 59. minúte Mooreova strela prešla pomedzi nohy Binningtona, ktorý bol bez hokejky, no Gunnarsson zabránil gólovej dorážke súpera. Boston sa pokúšal vyrovnať stav aj pri hre bez brankára, ale neúspešne.

Pastrňák v úvode 3. tretiny takmer skóroval:


Tuukka Rask
Jordan Binnington
58:42 19/21 60:00 38/39
Jaroslav Halák
Jake Allen
- - - -

Binnington si v prvej tretine vyrovnal osobné maximum v play-off so 17 zákrokmi v jednej tretine (tiež 2. zápas 2. kola proti Dallasu). Jeho 38 zákrokov v dueli je druhý najvyšší počet u brankára nováčika v riadnom hracom čase vo finále Stanley Cupu od roku 1956. So 40 zásahmi vedú rebríček Ron Hextall (1987) a Rogie Vachon (1967). S 15. výhrou vyrovnal Binnington ligový nováčikovský rekord v ich počte v jednom play-off (bilancia 15-9). S 9. výhrou na ľade súpera však vytvoril nový rekord nováčika, keď o jednu prekonal zápis Hextalla (1987). Celkový rekord s 10 víťazstvami vonku v jednom play-off držia spoločne Brodeur, Kiprusoff, Quick a Holtby... Pietrangelova asistencia pri otváracom góle O´Reillyho bola jeho 14. v tomto play-off. Len jedna mu chýba na vyrovnanie klubového rekordu Bernieho Federka z roku 1982 v ich počte v jednom play-off... O´Reilly bodoval vo štvrtom zápase po sebe a rozšíril si konto na 11 bodov v 12 dueloch na ľade súpera v tomto play-off (4+7)... Blues vyhrali 9. zápas vonku v tomto play-off a už len jeden triumf ich delí od vyrovnania ligového rekordu. S celkovo 30. výhrou vonku v tejto sezóne sa vyrovnali v základnej časti suverénnej Tampe Bay.

Hviezdy duelu: 1. R. O´Reilly, 2. J. Binnington (obaja STL), 3. T. Krug (BOS)

Ryan O´Reilly, útočník Blues: „Dnes sa všetko odvíjalo od výkonu Binningtona. Chytal úžasne a najmä v prvej tretine náš udržal v hre. Zostávali sme pokojní. Aj keď oni získali psychickú výhodu, dokázali sme sa pomaly vrátiť do zápasu. Napokon sme našli cestu k víťazstvu. Je nesmierne dôležité.“

Noel Acciari, útočník Bruins: „Myslím si, že ako tím sme dnes hrali dobre. Vytvárali sme si gólové šance. Ak budeme takto hrať aj naďalej, veci pôjdu v náš prospech. Myslím si, že šiesty zápas už bude úplne iný príbeh.“





Originálne produkty NHL, 3000 skladom
Nakupujte dresy, tričká, mikiny, šiltovky... »

Súvisiaci článok
Zobraziť komentáre k článku (48) Komentáre k článku (48)
MicrophoneSK Ignorovať07. 06. 2019 06:05
Tak ten gol na 2:0 to bola pre Boston horka pilulka... na prvy kuk zjavne podrazenie nepiskane, hned na to stastny gol... Fanuskom St.Louis to asi vadit nebude, ale za mna
Reagovať    0   
NewJersey Ignorovať07. 06. 2019 06:26
spornych momentov a golov bolo v tomto PO uz dost takze ziadne vyhovorky neberiem do uvahy....doma to rozhodnu
Reagovať    0   
Gwynbleidd Ignorovať07. 06. 2019 08:01
Doma v siedmom zápase.
Reagovať    2   
deflon Ignorovať07. 06. 2019 09:30
Bodaj by to tak aj bolo. Bostonu to tento rok velmi prajem.
Reagovať    0   
Foster161 Ignorovať07. 06. 2019 06:35
Reagovať    0   
Phobos Ignorovať07. 06. 2019 06:59
Ako nech sa na mňa nik nehnevá, ale udalosť tesne pred gólom na 2:0 nebol sporný moment, ale jasné ovplyvnenie zápasu. A že sa toto stane vo finále, to je hanba pre NHL.
Reagovať    0   
smajlik Ignorovať07. 06. 2019 16:00
Medzi Raskom a dvojicou Perron, Bozak boli po spomínanom faule ešte Krug, Carlo, Nordstrom a č. 52 (súpiska Bruins ma nezaujíma). Ak toto nazývaš jasným ovplyvnením zápasu, tak potom každé nevylúčenie hráča za faul by malo byť v tvojich očiach rovnaké. Škoda, že medvede nestrelili gól v nájazde 2 na 1 po sekere na obrannej modrej, zaujímal by ma potom tvoj komentár.
Reagovať    0   
PredatorsFan Ignorovať07. 06. 2019 07:08
Blues
Reagovať    0   
Martiiniii Ignorovať07. 06. 2019 07:25
Toto je už fraška,ak už to pred druhým gólom nebolo podrazenie,tak už neviem.
Reagovať    0   
MacTavish Ignorovať07. 06. 2019 07:28
V poslednych rokoch sa rozhodcovia upiskli aj pri podstatnejsich a viditelnejsich momentoch. Namatkovo spominam na finale spred 2 rokov medzi Predators a Penguins, najma posledny zapas, ked Murray neudrzal puk a z dorazky padol gol, ktory nakoniec neplatil, pretoze rozhodcovia odpiskali skor.
Reagovať    0   
ridlley Ignorovať07. 06. 2019 08:03
A ja ze aku podstatne viditelnejsiu vec ako bolo toto podrazenie, co videli vsetci mozes vytihnut a ty toto...
Reagovať    1   
Gopens Ignorovať07. 06. 2019 13:42
No to bola chyba tiez, ale ospravedlnitelna kedze asi vsetci na stadione aj pri telke boli v tom, ze murray ma puk pod kontrolou a taketo situacie sa stavaju castejsie ako goly po neodpiskanom faule
Reagovať    0   
csainz Ignorovať07. 06. 2019 08:31
Čo sa faulov týka, hlavne faulov hokejkou, tak mám pocit, že sme sa v tomto vrátili do dávnej minulosti. Bolo to vidieť aj na MS a je to vidieť úplne všade. Jasné podrazenia, jasné fauly sa nepískajú a následne sa tým ovplyvňujú zápasy. Pred pár rokmi bol trend, že sa pískalo úplne všetko, ale kam sa podel v posledných rokoch ten zmysel pre fair-play hru som fakt nepochopil.
Reagovať    0   
Potrath Ignorovať07. 06. 2019 08:50
Super
Reagovať    0   
ELAGO Ignorovať07. 06. 2019 09:12
Rozhodcovia v tomto play-off, čistá hanba.
Reagovať    2   
Mike023 Ignorovať07. 06. 2019 09:13
este aj samotny Bozak prestal hrat s vyrazom ako do p... ako som sa mu mal vyhnut a rozhodca cislo 11 by sa mal zamysliet ci vobec vie na co tam je. velka hanba pre NHL zvlast ked ked sa taketo veci v tomto play off uz stali..
Reagovať    0   
mirec04 Ignorovať07. 06. 2019 10:00
Big Z https://www.slovaknhl.sk/42092-bojovnik-chara-sa-dockal-od-fanusikov-specialneho-privitania-video.html
Reagovať    0   
hockeyNHL Ignorovať07. 06. 2019 10:07
Malo by sa v hokeji zaviest pravidlo ze sa da zobrat challenge aj na fauly. Alebo piateho rozhodcu ktory bude mat k dispozicii videozaznami a v takychto pripadoch zasiahne a upozorni rozhodcov a gol nebude platit. Nemyslim zas aby sa kazdy jeden faul riesil ci bol alebo nebol ale takeho zavazne a ocividne fauly ktore toho mozu vela ovplyvnit a sa hned neodpiskaju, by sa mali dat dodatocne riesit pri najblizsiom preruseni hry
Reagovať    1   
kopto Ignorovať07. 06. 2019 10:44
a šiesty rozhodca, ktorý by mal sledovať prihrávky rukou, najmä v predĺžení. A potom ďalší a ďalší.. po treťom zápase blues-sharks bolo pár neutrálnych komentov typu chyby sa stávajú a nasraných bolo len minimum (aj to asi len tajní sympatizanti blues) a teraz sa tu rieši jediný moment zápasu, ktorý sa stal ešte pred koncom. Koho zaujíma skvelý Binnington a aké šialenstvo teraz vypukne v st.louis a aká úžasná story môže napísať happy end.
Reagovať    1   
hockeyNHL Ignorovať07. 06. 2019 11:13
Nech si to vybojuju na lade a hlavne ferovo. Ty to beres len z toho pohladu ze ake sialenstvo vypukne v STL... Ked vyhraju okej ale ked fauluju mali by za to pykat 2min a nie im z toho este rozhodcovia spravia vyhodu co dovelkej miery ovplivnila dolezity zapas
Reagovať    0   
kopto Ignorovať07. 06. 2019 11:32
Mýliš sa beriem to tak, že teraz prehliadli faul v ich prospech, predtým ich zrušili gólom v predĺžení, ktorý nemal platiť kvôli jasnej prihrávke rukou. Bol som naštvaný, lebo také niečo je menej časté, ako nepísknutý faul. Ale ešte viac ma štvali tie komentáre, ktoré takú chybu ospravedlňovali a to len preto, že išlo o blues a gól dali sharks. Teraz znova, keďže ide o situáciu proti sympatickejšiemu tímu, tak sa situácia zveličuje. Bruins mali šancu pomstiť sa ešte v tom zápase, blues nemali. Pre mňa síce krivda, ale určite nie niečo, kvôli čomu sa prehráva celá séria. Blues po svojej krivde vyhrali 3 zápasy, Bruins stačia 2.
Reagovať    0   
sen jose 19 Ignorovať07. 06. 2019 11:34
jednoduchymi slovami dalsia demolacia - dalsieho tymu )))))))v podobe ST.LOUIS BUTCHERS ak tento tym vyhra cup tak je to hanba nhl ved 4 serie demoluje superoch , zakerne fauly , clovek by im doprial po 50 rokoch v nhl ale takymto stylom omg.....jedine fakt 2 mena ktorym by si si to zasluzili je binnigton za jeho vykonu a bouwmester za jeho dlhe odohrate sezony v nhl
Reagovať    0   
jam benn Ignorovať07. 06. 2019 11:42
Nič nove ,St Louis ide dalej po zakerných fauloch kde vyradia zo zostavy hráčov supera ,alebo ešte lepšie je ked sa im tie fauly nepiskaju ,fakt tlieskam NHL tento rok Ak bude toto šampion tak si asi od hokeja budem nachvilku muset dať pauzu . Ale čo ,NHL potrebuje takéto príbehy ,či sa vam to páči alebo nie ,takže NHL bude spokojna ,ako sa team ktory bol v januari na dne NHL vyhral Stanley Cup ,fakt dojemne O tom sa bude točiť filmov Sorry ak to urazí nejakeho fanušika Blues ,ale to čo predvadzaju tento rok rozhodcovia vo váš prospech ( V každom zapase odpustene minimalne 1-2 fauly ) je smiešne . Donedavna sa písalo ako si NHL chráni hráčov ,trend toho ako chrania malých hráčov a potom príde toto , najšpinavšie hrajuci team za posledne roky + rozhodcovia im to nepiskaju takže je logicke že su vo finale .Mam taký pocit že sa nam pri takomto piskaní vratia podobne teamy .
Reagovať    2   
mysterio Ignorovať07. 06. 2019 12:02
keby st.louis hralo s akymkolvek inym timom a hovori sa tu o nejakej spinavej hre, suhlasim..ale akoze boston je snad ten najspinavejsi tim v lige takze tu si nemaju vobec co vycitat si myslim..a Boston ak chcel vyhrat, mal strelit goly, takze ten zapas nebol iba o faule
Reagovať    2   
jam benn Ignorovať07. 06. 2019 12:16
Vidíš no ,ty máš ako najšpinavší tím Boston ja zase St Louis , myslím si že ich mam nasledovaných dosť na to aby som mohol take niečo napísať (trenuje ich bývalí bitkar takže sa asi neni čomu čudovať ) . Viem po aký výkonoch Blues postupovali , ked zakernými faulami ničili jeden team za druhym . Ja suhlasim s tým že ten zakrok na Kadriho bol hnusný a malo sa piskať ale St Louis toto predvazda v každom jednom zapase takže toto premna fakt neni šampion Ten tvoj argument že ak chcel Boston vyhrať tak mal dat goly je fakt smiešny ,ked team ktory hra proti tebe permanentne fauluje a rozhodcovia im to nepiskaju tak je to neskutočne frustrujuce ,sam to viem z našej serie proti Blues kde sa im odpuštali fauly ako na bežiacom pase . Je mi jasne že sem príde nejaký fanušik St Louis vyplakavať nad tým čo tu píšem , že som len frustrovaný z vypadnutia ale taka je bohužial pravda borci ,dostali ste sa tam špinavou hrou ,ak chcete takýmto sposobom vyhrat SC tak vam teda predom gratulujem ,mate byť na čo hrdý No takto zle piskane PO si napamatam takže hadam s tým NHL do buduceho roka niečo spraví pretože sa nam sem vratia podobne hrajuce tímy .
Reagovať    0   
jam benn Ignorovať07. 06. 2019 12:25
Hlavne je vždy parada ked namiesto presilovky dostaneš gol
Reagovať    0   
memorion Ignorovať07. 06. 2019 13:29
tu prestavku od hokeja by si si mal dat urcite, vidno ze ti to neprospieva, lebo zas raz trepes uplne z cesty. jets, stars ani sharks jednoducho neboli dost dobri na to aby blues porazili v serii na 4 vitazne zapasy. uz sa s tym zmier, nevymyslaj si fantasmagorie o likvidacnych zakrokoch, pomaly po kazdom zapase a ked tomu stale nerozumies tak si pusti toto https://www.youtube.com/watch?v=rrVaLXvedNE nech vies preto to tak je ako to je
Reagovať    1   
jam benn Ignorovať07. 06. 2019 13:44
neboli dost dobrý na to aby Blues porazili ?tak to je zlý joke no možno to bude tým že ste SJ vyradili svojou zakernou hrou 4 hráčov a rozhodcovia sa na to len pozerali ,keby vas za to trestaju tak už davno mate po sezone a tak do bolo v každej serii ,je neskutočne frustrujuce hrat proti zakernemu teamu ktoremu sa nič nepíska . Ale je mi jasne že zaslepenemu fanušikovy Blues nič nevystevtlím ,uži si ten SC Ano nerozumiem tomu No viem že sa ti to zle počúva ale bez rozhodcov by ste neboli tam kde ste ,je mi jasne že si to nepriznáš ,ale čo ,budeme mat krasny ,dojemný príbeh a to ide ,bude sa o tom hovoriť dlho a to NHL potrebuje
Reagovať    0   
memorion Ignorovať07. 06. 2019 13:56
ok, venujem ti este jednu reakciu. neboli dost dobri aby blues porazili. povies mi nejaky sposob ako este lepsie zistit, ktory tim je lepsi nez seria na 4 zapasy? ja nie. blues vyhrali tri take serie. su zasluzene tam kde su, lebo boli lepsi hokejovo a nie vdaka tomu ze cielene vyradovali hracov supera. uz som ti tu minule vypisoval data o tom, kto ma kolko trestov a hitov a aj tak si budes mliet svoje dojmy. ja som zaslepeny fanusik blues uplne rovnako ako ty si zaslepeny hejter blues, lebo vyradili tvojich oblubencov, ja tomu rozumiem. ale to ta neopravnuje tu trepat a vyplakavat kazdy druhy den o tom ako blues pomaly zabijaju polku svojich superov a rozhodcovia v kazdom zapase pripisknu desat trestnych minut superovi. ak vyhraju SC, tak si to uzijem do sytosti, dakujem.
Reagovať    0   
jam benn Ignorovať07. 06. 2019 14:19
A ja som ti písal že tie tvoje štatistiky su uplne mimo ,čo na tom nechapeš ? rozhodcovia vam nepiskaju fauly a ty mi tu predhadzuješ štatistiku ako malo trestných minut mate ? však to je jasne ked vam všetko odpuštaju Tiež tu neplanujem dalej stracať čas
Reagovať    1   
mysterio Ignorovať07. 06. 2019 14:54
pozri..takto..vo finale sa stretli teda 2.najspinavejsie timy, takze si nema jeden druhemu co vycitat hraju tvrdo obaja, no tak ci tak, boston v tychto zakernostiach je znamy uz milion rokov, takze stale vacsi spinavci su oni kámo, byt vo finale SC nie je nahoda a este po takych seriach, takze neviem, ci si ozaj myslis, ze su tam iba vdaka nejakym nevylucenym trestom alebo co..z velkej, obrvoskej casti ich tam dotiahol binnington a to je fakt argument, ze ked chce vyhrat musi davat goly je scestny? tak ja potom neviem uz , ci si ozaj myslis, ze vyhraju finalovy zapas serie s jednym golom par minut dokonca tuto vyhru vychytal jednoznacne binnigton , prva lajna bostonu hra tuto seriu zle a je zaspata, vacsina golov ide na ich vrub..kazdopadne, nic nie je rozhodnute este, boston ma na to s prehladom este vyhrat SC , neboj sa, dalsi zapas nasadia spinavonisti poriadne a Marchand bude na čele, dalsi zapas si nedaruju uz uplne nic , tesim sa na to
Reagovať    0   
kopto Ignorovať07. 06. 2019 14:48
jam benn, ten link, čo ti tu memorion ponúkol bol pravdepodobne preto, aby si si prečítal najmä tie reakcie pod ním - sú od množstva fanúšikov, či už blues, stars, alebo neutrálnych. Nikde som sa tam nedočítal o ničom podobnom, čo tu ty sám a jediný neustále melieš dokola. Hlavným motívom všetkých komentov tam je súboj blues proti bishopovi, žiadne vyplakávanie, smútok z vypadnutia najmä práve kvôli skvelému Bishopovi, ktorý robil čo mohol. A mimochodom nedalo mi to a okrem celého zápasu som si viac krát ešte pozrel aj zostrihy zo včerajšieho zápasu. Videl som tam zopár tvrdých zákrokov, úderov do tváre, lakte - a hlavne zo strany bruins. Počas zápasu takéto veci neriešim, lebo to považujem za bežné v play off nhl. Plačkáš tu nad zákernou hrou Blues, nad čím prosím ťa? Zákrok Pietrangela na Pavelskeho? On sám podobné, ba horšie schytal počas play off už minimálne tri (o ktorých viem). Jeden aj včera. Alebo snáď Barbashev vs. Hertl? Daj mi link na výklad pravidiel, na základe ktorého je spomínaný stret faulom. Hit Sundquista na Grizlyka? Dostal dištanc, hoci silne pochybujem, že to bolo hodné vôbec vylúčenia. Videl som zatiaľ jediný zákrok zo strany Blues počas tohto play off, ktorý možno považovať za zákerný: Sundquist vs Krejčí v štvrtom zápase finále, kde ho krosčekoval do krku a nebol ani len potrestaný. Ale to bolo v rýchlosti a skôr by som povedal, že sa chcel chrániť pred hitom od Krejčího, ktorý však neprišiel. Snívaš tu o nejakom vyraďovaní hráčov. Podľa teba Blues priebežne chýbali/chýbajú hráči kvôli tomu, že pojedli klobásy po záruke, však? Máloktorí hráč dohrá celé play off bez jediného, čo i len drobného zranenia. Ale Blues hrajú samozrejme zákerný hokej, lebo ich trénuje Berube a Dallas vypadol. Podľa teba je potom každý hráč, čo hituje automaticky zákerný. Daj mi link na nejaký faul, alebo aspoň pokus o faul kolenom, to sú zákerné a cielené veci. A pošuškám ti, pozri si ešte raz sériu Blues vs Stars a tam ich zopár nájdeš. Ale som si istý, že to sem radšej nedáš, lebo by si sa musel trošku červenať. Ja to sem nedám, lebo ťa trošku prekvapím, bol som veľký fanúšik MNS a tak prechovávam sympatie aj k súčasným Stars. Zmier sa s tým, že Dallas jednoducho zahral rozhodujúci zápas úplne na hovno a len vďaka Bishopovi si mohol o postupe snívať viac ako štyri tretiny.
Reagovať    2   
jam benn Ignorovať07. 06. 2019 17:34
Ja som s vami chlapci skončil ,kludne by sme sa tu takto mohli hadat celý den ale to robiť nebudem , moj nazor nezmeníš je uplne jedno koho som fanušik ,poznám množstvo ludí s rovnakým nazorom na Blues ako ja ale ty si asi ten jediny na svete ktorý si ich nevšímna ale ok ,ukazal si nam svojho humorneho genia ,velmi si ma pobavil tým komentarom kopto ,dakujem ti ,vdaka tebe mám už jasno ,žiadne fauly ,len chyby hráčov supera ,žiadna zakernosť ,je mi to jasne ,rozhodcovia piskaju tak ako maju ,všetko je ok ,ešte raz dík Btw mne tu vobec nejde o tu seriu s Dallasom ,do 5 zapasu sme boli možno trochu lepší ,posledne 2 zapasy sme mohli len dakovať Bishopovi ,skor mi ide o tu hru ktoru neustale predvadzaju či už teraz proti SJ ,nam alebo Jets a kludne ti ten jeden link sem fuknem pretože primitív Blais mohol Radulova kludne na pol roka vyradiť , a to tam tých primitov teda je ,nebudem radšej ani menovat https://youtu.be/WBAVj-loKG8?t=206 .Ja som s tým zmierený už davno inak by som sem písal komnetare o tom každý den ,vždy ma len naserie ked pozrem zapas Blues a vidím čo im zase prešlo a ano ,to že ich trenuje Berube je znamka toho že hraju zakerný hokej alebo mi chceš povedať že to bol neuveritelne kreatívny hráč ,či už trenoval Flyers alebo teraz St Louis ,vždy hrali tieto teamy zakerne a samozrejme aj St Louis sa zranili hráči ,ale nikdy to nebol niekto doležity a neboli 3-4 naraz pretože hráči Blues to proti SJ robili cielene ,či už hit na Hertla alebo dalšie . Dalej sa už k tomu dneska nevyjadrujem ,kludne si tu píš ešte nejake basničky. Užívaj pekný deň
Reagovať    0   
jam benn Ignorovať07. 06. 2019 17:40
Ok ,menší dotatok ,vidím že mi niekto zase zhoršil hodnotenie profilu ,wau chlapci ,fakt dospele ,tu aspon vidím tu vašu inteligenciu . No nič , majte sa
Reagovať    0   
memorion Ignorovať07. 06. 2019 17:46
chces dokazat ze tim hra zakerne a das sem link kde blais sotva trafi nohou radulova tuto kolega ti vypise pekne po jednom ze ako to bolo s tymi "zakernymi pokusmi vyradit hracov supera" a tvoja odpoved? "poznam mnozstvo ludi s tymto nazorom" - skutocne argumentacne majstrovstvo. dielo debatneho genia. "som s tym zmiereny inak by som tu vypisoval kazdy den"...teraz robis co? vypisujes len kazdy druhy. nedal si tu za cely cas ani jeden jediny dokaz k nicomu co tvrdis, pouzivas len svoje pocity a dojmy, ktore su sice pekne ale nie su to argumenty, je to len obycajne vyplakavanie na internete.
Reagovať    0   
jam benn Ignorovať07. 06. 2019 18:10
To tu fakt celý den čakaš na svoju reakciu ty hnup ,hovoril som že sa k tomu nebudem vyjadrovať ale to sa neda ,sotva sa ho dotkne ,ty idiot ,keby sa neuhne tak može isť na operaciu , kludne si to možme vyskušať ked chceš ok ? som zvedavý aký frajer budeš potom .Moj nazor som tam vypisal hlupačik ,ale asi nevieš čítať s porozumením , ale vysvetlím ti to ,to že ma vela ludi rovnaký nazor ako ja bola odpoved na tie komentate pod videom , chapeš ? alebo ti to mam ešte lepšie vysvetlit ,k tým zakrokom som sa tam vyjadril potom ,chapeš ,alebo ti to mam vysvetliť ešte pomalšie .Tak mi kludne najdi kedy som sa naposledy k tomuto vyjadroval ked tu teda vypisujem každý 2 den ,čakam ,pod na to .Moje argumenty su namieste ale je takže sa hadat s človekom ktorý fandí Blues A ešte k tebe mysterio ,jasne, goly musia dat ale ked je stav 1:0 a dostaneš namiesto presilovky gol tak to dosť ovplyvní zapas ,samozrejme goly musia davať ,ale to platilo aj o St Louis tiež dali 1 gol ,kludne to Boston mohol vyrovnať a o to mi išlo, preto je ten argument premna smiešny . Je mi luto že som tu dokazal stratiť tolko času dneska ,je to moja chyba že som napísal vlastný nazor na internete ,je divne že ludia maju iný pohlad na vec že ? No nič ,toto bola fakt zbytočná debata ako každá s vami ,je čas to fakt ukončiť ,užívajte SC , ospravedlnte to že mam iný nazor ako vy ,vy mate jedinu pravdu ,sorry chalani
Reagovať    0   
mysterio Ignorovať07. 06. 2019 18:39
nebud rozciteny, ved kazdy sme si povedali svoj nazor a to, ze sa nezhodneme je uplne v poriadku si myslim, a uvidime ako to cele dopadne, ako som povedal, lahko to Boston este vyhrá ja sa na to tesim ako to cele dopadne a potom si mozme povedat a zrekapitulovat celu PO zatim
Reagovať    0   
kopto Ignorovať07. 06. 2019 20:40
som ti ho zvýšil o +5, spokojný? Ak sa ti moje básničky nepáčia, tak sa na ne vybodni a nereaguj. Poznáš kopec ľudí s rovnakým názorom? Odtiaľto? Tu je mrte názorov ľudí odkojených bulvárom - výhra Blues v 4. zápase - 2 či 3 komentáre, chyba rozhodcov v ich prospech v piatom, prásk ho skoro 50. Ľudí, čo sú tú schopní baviť sa o detailoch zápasov a rozoberať ich, možno narátať na prstoch jednej, možno dvoch rúk. Môj profil bude isto pod bodom mrazu a viem prečo a je mi to úplne u zadku. Chcem sa baviť o hokeji a nebudem ľudí nazývať hňupmi, lebo sa im môj názor nepáči, alebo naopak.
Reagovať    0   
mysterio Ignorovať07. 06. 2019 11:46
to faul bol, jednoznacne, tu nie je o čom..akurat nechapem, co tu robite chudacikov z Bostonu, Boston hra tvrdu hru odjkaziva a tiez sa s nikym nemaznaju marchand je cisty spinavec zakerny a taky DeBrusk na Kadriho co predvadzal v prvom kole ? a nakoniec si to odniesol iba Kadri , ale to, ze debrusk ho chcel ciele zranit bolo okej karma
Reagovať    0   
kouka Ignorovať07. 06. 2019 12:52
St. Louis vyhralo koniec nikto a nič to nezmení spomenie si niekto ako korčulou Dallas vyhral cup proti Buffalu tak nič nie je rozhodnuté ide sa ďalej.
Reagovať    0   
Gopens Ignorovať07. 06. 2019 13:57
Vsetci tu pisu ako kebu blues nemali ziadnu kvalitu a celu sezonu im piskaju refs v ich prospech a vdaka refs su vo finale a aj refs davaju za blues goly. Kazdy videl bosoton pred seriou s poharom nad hlavou ako jasneho favorita tak mali dat viac ako 2 goly a bolo by. Poskodeny boli bruins jasne, prislo mi to nefer, ale keby su v pozicii bruins pens tak by som sa tiez nevyhovaral na refs urcite lebo nehrali dobre a dali malo golov, za stavu 2:3,3:4 ok, ale bruins urcite neisli do zapasu s tym, ze dame 1 gol a budeme dufat, ze oni daju menej ale frustracia he pochopitelna, co uz, sancu este maju
Reagovať    3   
Janci Ignorovať07. 06. 2019 15:43
fraška hnus tlačenky jak LA proti NJ toto videl celý Svet ,dvaja slepí nie , plán im vychádza zrušili vojakov zo štvrtých formacií že sú "zbytoční" presne po takom to marazme by tam nabehli a dohliadli na priebeh zápasu a dali najavo čo si myslia aby tí štyria zúfalci mali robotu ,25 kamier a nič akože nevideli ,dehonestácia najlepšieho hokeja v priamom prenose , v neposlednom rade velký rešpekt Zdeno Chára klobúk dole bojovník a líder ,srdce a charakter jednoducho napísané velký človek som nesmierne hrdý že som z toho istého slovenského mesta ako vy
Reagovať    1   
kelt Ignorovať07. 06. 2019 16:56
TO TO JE PRE PROKURATORA.
Reagovať    0   
Dex Ignorovať07. 06. 2019 19:20
Blues by mali vzdať sériu. Ublížili už príliš veľa tímom tento rok. Radšej si počkať ďalších 50 rokov, ako vyhrávať zákulisnými ťahmi a špinavou hrou.
Reagovať    1   
matoolotr Ignorovať07. 06. 2019 19:43
Ja nemam problem s tvrdou hrou, ale ked je nieco cez ciaru tak sa to ma piskat a nema to vyustit do vitazneho golu
Reagovať    0   
Neprehliadnite
Krátke správy
Prípravné zápasy
15.09.2019
VGK - ARI -:-
16.09.2019
NSH - FLA -:-
NJD - BOS -:-
MTL - NJD -:-
WSH - CHI -:-
PHI - NYI -:-
BUF - PIT -:-
DAL - STL -:-
EDM - WPG -:-
CGY - VAN -:-
VAN - CGY -:-

Základná časť štartuje 2.10.2019
Najnovšie články
Stars veria, že Sekera môže byť v tejto sezóne milým prekvapenímČernák je skúsenejší a sebavedomejší. Pomohli mu aj majstrovstvá svetaZ malého na veľký trh: Cíti Panarin v New Yorku väčší tlak?Marner je rád, že je po rokovaniach. Fanúšikovia boli tvrdí na neho i jeho rodinuAj NHL suspendovala Kuznecova. Ten chce získať naspäť stratenú dôveruĎalší súboj medzi Canadiens a Hurricanes? Zaujímajú sa o fínskeho bekaBoedker sa zranil, Bergeron korčuľoval sám, Vesalainen a Ninu po autonehode tiežSpurgeon sa dohodol s Wild na sedemročnej zmluvePatrik Laine bude trénovať vo ŠvajčiarskuHráčska asociácia odkladá svoje rozhodnutie o kolektívnej dohodeFehérváry má veľkú príležitosť: Je v mimoriadnej forme, tvrdí trénerChára očakáva, že stihne prvý zápas základnej častiA je to tu: Luxusná zmluva Marnera je na svete!Vedci zverejnili výsledky analýzy mozgu Stana MikituPoint a Lightning nie sú blízko k ukončeniu patovej situácieBrodziak, Eaves a Kesler vynechajú ročník, zranenia hlásia aj ďalšie tímyFlames a Jets odhalili špeciálne dresy pre Heritage Classic + fotoMladý obranca Dallasu požiadal o výmenuByfuglien dostal povolenie opustiť tréningový kemp JetsCorey Perry bude pauzovať pre zlomeninu nohyStudenič nechýba v rebríčku najväčších nádejí DevilsHoltby už jedná o zmluve, čoskoro začne aj Bäckström. A čo Ovečkin?Ďalšia offer sheet? Tímy vraj láka Kyle ConnorHolland nechce s výmenou Puljujärviho tlačiť na píluDubas končí debaty o Marnerovi, Shanahan avizuje menovanie kapitánaViac článkov
Aktuálne v diskusii
To najlepšie z blogov
Uspech.MNE.sk
Autodielyexpert.sk
SlovakNHL.sk - správy, výsledky, štatistiky z NHL Webdesign and Internet media - Streftec Facebook   Twitter   RSS
© 2005 - 2019 SlovakNHL.sk. Všetky loga a známky NHL a tímov, ako aj dalšie tu zobrazené materiály sú majetkom NHL, NHL Enterprises, L. P. a príslušných tímov.

Reklama na webe   |   Kontakt & o nás   |   Mapa webu   |   Osobné údaje   |   Cookies   |   Vytvorené v Partizánskom

Odporúčame:  NHL live  |  Chudnutie  |  Sprievodca výberom tréningového plánu