Správy z NHL
NHL bude agresívne hľadať nové formy reklamy. Aké má ešte možnosti?
V novej sezóne NHL uvidíme po prvýkrát v histórii na prilbách hráčov reklamy. Ide o spôsob, akým sa liga pokúsi vykompenzovať stratu príjmov následkom pandémie. A nemusel by byť posledný.
Elliotte Friedman zo Sportsnet tvrdí, že v nadchádzajúcom ročníku by NHL mala „agresívne“ hľadať nové iniciatívy, ako zarobiť viac peňazí. Takýmto spôsobom by liga mohla získať 80-90 miliónov dolárov, o ktoré by bez nich inak prišla. Zároveň pôjde aj o akýsi test, či by podobné spôsoby reklamy mohli fungovať aj dlhodobo.
Okrem reklamy na prilbách by sme tak mohli vidieť virtuálnu reklamu na ľade, ktorú televíziám umožní technológia, ktorá je už nainštalovaná v každej aréne NHL – je zhodná s tou pre sledovanie puku.
Ďalšie možností sú rozšírené reklamy na plexiskle v okolí striedačiek, reklama na plexiskle za bránkami a pri absencii alebo obmedzenom pošte fanúšikov v arénach aj reklama na plachtách natiahnutých cez sedačky v hľadisku.