Zavrieť SlovakNHL.sk
15. 11.
 zápasy
23:00
TBL
 
 
00:00
ANA
 
 
01:00
BOS
 
 
01:00
LAK
 
 
01:00
BUF
 
 
01:00
NJD
 
 
01:00
01:00
NYR
 
 
01:00
TOR
 
 
02:00
VGK
 
 
02:00
PHI
 
 
04:00
04:00
SJS
 
 
15. 11.
kurzy
23:00
TBL
 
 
00:00
ANA
 
 
01:00
BOS
 
 
01:00
LAK
 
 
01:00
BUF
 
 
01:00
NJD
 
 
01:00
01:00
NYR
 
 
01:00
TOR
 
 
02:00
VGK
 
 
02:00
PHI
 
 
04:00
04:00
SJS
 
 
+

Komentáre:

Laine zostane, Demidov príde: Dodalo by to iskru, no ako by to ovplyvnilo Slafkovského?

optimista   Ignorovať10. 01. 2025 07:50
pripomina mi to diskusiu k MS či už U20 U 18 alebo akukolvek inú. Keď užívatelia dávajú svoje zostavy ako by to postavili. Pred sezónou všetci dávali Slafka do elitného útoku. Tipovali či dosiahne 20 alebo 30 gólov. Koľko bude mať bodov. Teraz ideme z Demidov robiť záchrancu. Ešte nie je 100% isté či sa vykúpi z Mordoru. Putinovmu nochsledovi Rotenbergovi sa nezapáči a hneď pôjde niekam do gulagu na Sibír. Laine dal 8 gólov v presilovke ale 5v5 je slabší ako Juro. Forma Evansa sa môže zmeniť na trápenie ala Anderson. Vôbec nie je v tejto úvahe riešenie mladých v AHL. Beck, Roy, Mešár... Otázka ako to ovplyvní Slafkovského bude na stole keď k tomu príde.
Tento príspevok sa páči 3 užívateľom: h8ter, Drck, Pteraspid.
Tento príspevok sa nepáči 2 užívateľom: ardzun, Janci.
Samu21   Ignorovať10. 01. 2025 08:10
mywslím si, že aspoň jeden z trojice roy beck mesar bude vymenený za kvalitnejšieho obrancu
snafino   Ignorovať10. 01. 2025 08:13
Mesar po tejto sezone na 90 percent. Kym ma este nejaku cenu. Uz asi nikto v Montreale nedufa, ze z neho nieco bude. Ale zaujimava by bola vymena S.Nemec + kolko draftu -> Mesar, Evans.
optimista   Ignorovať10. 01. 2025 10:36
s Mešárom si uplne mimo
snafino   Ignorovať10. 01. 2025 11:23
Za 3 roky v zamori neukazal nic. Mam Mesara rad, prajem mu aby sa presadil ale v Montreale to nebude, neviem si predstavit ktory GM by mu veril po 3rokoch. Mal by ist do co najslabsieho timu aktualne. Nejake San Jose alebo Chicago by mu prospelo. Alebo v NJ nahradi Trta ktory zamieri do Trinca po sezone
Užívateľovi Pteraspid sa páči tento príspevok.
optimista   Ignorovať10. 01. 2025 12:24
Našťastie v kanade sú si vedomí že drvivá väčšina hráčov má svoj vývoj ktorý sa prejaví okolo 23. Neberú čerstvo 21 ročného prvoročáka ako stratený prípad. Je veľa ekonomických dôvodov prečo Filip zostal v juniorke aj minulý rok. Fakt je: 3ročná zmluva mu platí prvý rok. 2027 alebo sa môžme pozhovárať. Samozrejme netvrdím že nemôže dopadnúť napríklad ako Jurčo, Daňo alebo podobní hráči. Mali veľký potenciál ale v NHL sa príliš nepresadili
FanusikH   Ignorovať10. 01. 2025 08:19
Mne presne včera napadlo, že keď príde Demidov že pravdepodobne Slafko nebude v prvej formácii. Ale potom si vravím však počkať najprv budú musieť skúsiť. Len dúfam v to, že nie štýlom ako to robil MSL na začiatku tejto sezóny. Mne napadlo, že prvá formácia by bola Caufield - Suzuki - Demidov. Druha formácia Laine - Hage - Slafko. Hage je čistokrvný center a čísla má dobre na univerzite. Ale aj Caufield - Hage - Slafko nie je zle a mohlo by to fungovať. Poprípade by priniesli nejakého nového skúseného centra cez trejd. Alebo ak by to bolo ako v článku tak niekoho na krídlo šikovného priniesť. Hlavne nech bude Slafko v top 6 a nech mu to ide.
elstak   Ignorovať10. 01. 2025 11:15
Slafko v prvej formaci hviezda najviac. Uplne jedno kam ho zaradia bude to to iste.
ardzun   Ignorovať10. 01. 2025 09:42
Tieto rusofobne kecy ty mordor. Do gulagu na Sibír? Už nefetuj škodí ti to.
Užívateľovi Janci sa páči tento príspevok.
Tento príspevok sa nepáči 3 užívateľom: feo, h8ter, Pteraspid.
optimista   Ignorovať10. 01. 2025 09:51
som rusofob a vobec sa zato nehanbím. Zažil som si s nimi za 20 rokov dosť a nechcem "dežavu" Ver mi z východu nikdy nič dobré neprišlo
Užívateľovi h8ter sa páči tento príspevok.
Užívateľovi Janci sa nepáči tento príspevok.
Palec40   Ignorovať10. 01. 2025 10:00
To máš docela pravdu, bohužiaľ ani dekadencia zo západu nie je žiadna výhra
Užívateľovi h8ter sa nepáči tento príspevok.
optimista   Ignorovať10. 01. 2025 10:09
mne je lepšie žiť v slobodnom svete obmedzenom často "šlahnutými" pravidlami EU a zapadu ako za plotom s hlavnou pri hlave. ALe tuto diskusiu uzavrime a neriešme. Napísal som čo som napísal a za tým si stojím. Tiež nereagujem ( bez argumentov ) keď niekto píše o prehnitom kapitalizme
Užívateľovi h8ter sa páči tento príspevok.
elstak   Ignorovať10. 01. 2025 11:21
tieto frazy o dekandencii zapadu nemaju chybu. Tak nam vysvetli ako teda vyzera ta dekadencia na zapade a ako vyzeraju lepsie zajtrajsky na vychode. Jedina dekadencia vsafe je vdaka socialnym sietam kde ludia stratili uplne usudok a volia si asi sebe podobnych. Vid u nas, zbolia to co tu bolo 15r a vysledky ziadne, ci sport, ci skolstvo,ci zdravotnictvo. To sa da nazvat dekadencia. To iste je aj na zapade,kde si niektori zacnu mysliet ze bude lepsie ked zvolime populistu, ktory slubuje nerealne veci a ked ich nesplni este mu zatlieskaju a zvolia si ho opat. Tak ako si najovaraju ze bude lepsie v sporte a nic sa nespravi aby bolo tak presne snivaju o lepsom zivote a ked je zle tak su taki blbi ze zacnu snivat dokonca o tom lde neboli, smer vychod, a na zaklade neviem coho maju pocit ze tam je nieco lepsie a stsci sa poztiet ze kto odkial uteka a kam. Z vychodubutekaju na dekadentny zapad ale z dekadentneho zapadu ludia neutekaju za skvelou buducnostou na bychod a nasim nerozuemim uz vobec lebo tu moznost maju, preco tam nejdu?
Tento príspevok sa páči 4 užívateľom: optimista, Drck, Hanyy, h8ter.
Užívateľovi Janci sa nepáči tento príspevok.
Qucoboy   Ignorovať10. 01. 2025 10:38
Keď si človek pozrie zoznam talentov Montrealu, tak si vravím, že onedlho sa im bude otvárať okno na zisk SC. Realita však často býva iná, tak som veľmi zvedavý ako to dopadne ale pokiaľ by tie tri prvé útoky boli také, ako sa píše v článku a v obrane budú hrať Hutson, Reinbacher, Mailloux, Xhekaj, Guhle, tak sa v Montreale skutočne majú na čo tešiť. Už len nájsť poriadneho brankára, ktorý ten tlak zvládne
Užívateľovi optimista sa páči tento príspevok.
dali27   Ignorovať10. 01. 2025 11:01
Podľa mňa je to veľmi predčasné, zaradzovať Montreal medzi kandidátov na SC s tým kádrom čo majú, resp. budú mať v najbližších rokoch. Stále to bude mimoriadne mladý tím a ich najlepší hráči Suzuki a Caufield mi zase neprídu na takej úrovni, aby dokázali dotiahnuť Montreal k SC. Slafkovský je zatiaľ veľký otáznik, nie je vôbec isté, že z neho bude top hráč. Podobne ako Reinbacher, Demidov ktorí ešte neodohrali v NHL nič a Laine môže kľudne po budúcej sezóne baliť kufre, keďže mu končí zmluva a jeho výkony z prvých zápasov nemusí opakovať pravidelne, aby mu Montreal chcel ponúknuť nejaký lukratívny nový kontrakt. Určite môžu byť v budúcnosti silní, ale rovnako tak nemusia, nevidím to ako nejakú tutovku, že sa z ich mladých prospektov stanú hviezdy. Trebárs také Buffalo má podľa mňa ešte lepší a perspektívnejší káder, akurát to zatiaľ nevedia na ľade predviesť. NJD má skvelý mladý tím, ktorý bude podľa mňa v najbližších rokoch väčším kandidátom na SC ako Montreal...
Tento príspevok sa páči 3 užívateľom: Qucoboy, Janci, BeerBoy88.
Qucoboy   Ignorovať10. 01. 2025 13:31
S veľa vecami súhlasím. Ale nesúhlasím, že Buffalo má lepší prospect pool ako Montreal. Devils majú okno teraz, povedal by som, že ich okno sa otvára a SC by mala byť ich priorita práve teraz. Montreal samozrejme musí veľa vecí prepracovať ale ja tam vidím veľmi, veľmi dobré šance byť adeptom na SC niekoľko rokov. Ak Demidov a Hagens prídu budúcu sezónu do NHL alebo minimálne do AHL, tak reálne vidím, že okno Montrealu príde v sezónach 2028/29 a neskôr. To budú momentálni hráči v ideálnom veku, mladíci už budú mať skúsenosti a ten talent, ktorým Montreal ovplýva by mal ukázať hokejovému svetu, že tie drafty volili správne. Ale samozrejme to je len teória za predpokladu, že všetko dopadne tak ako očakávajú, čo nebýva veľmi často realitou. Ale podľa mňa keby nemali víziu, tak by nemalo zmysel to robiť. Ja takúto víziu mám a to nie som fanúšikom Montrealu, fandím im iba kvôli Slafkovi.
BeerBoy88   Ignorovať10. 01. 2025 14:39
Ak dokážu všetkých podpísať a udržať tak sa to pomaličky začne otvárať, alw zatiaľ tam nevidím veľkého ťahúňa lebo suzuki caufeld mi až taky rozdielovy hráči neprídu
Užívateľovi Qucoboy sa páči tento príspevok.
Qucoboy   Ignorovať10. 01. 2025 19:28
Opäť Súhlasím. Ja si však myslím, že ťahúni budú práve Demidov a Hagens. Suzuki a Caufield sú špičkoví hráči, oni Montreal určite nebrzdia ale je pravda, že TOP duo v NHL to nie je. Ale tím sa okolo nich určite vybudovať dá.