Menu
Účet používateľa Vyhľadávanie
Vyhľadávanie Zavrieť SlovakNHL.sk
»
21. 04.
kurzy
01:00info
WSH
MTL
NHL live
01:30info
WPG
STL
03:30info
DAL
COL
NHL live
04:00info
LAK
EDM
22. 04.
kurzy
00:00info
CAR
NJD
NHL live
01:30info
TOR
OTT
02:30info
TBL
FLA
NHL live
05:00info
VGK
MIN
«

Komentáre:

Slafkovský zaistil Montrealu cenný bod, Demidov hviezdou duelu. Tampa má výhodu domáceho ľadu

Baggio Ignorovať15. 04. 2025 07:38
Juraj20 odohral za Montreal svoj 199.zápas a dostal sa na druhé miesto pred Tomáša Tatara a za Richarda Zedníka (322z). Za Montreal hralo celkovo päť Slovákov ešte Marcel Hossa (59z) a Jozef Balej (4z)
Tento príspevok sa páči 5 užívateľom: optimista, majohaas, BeerBoy88, babobo, Fross_PIT.
sulinkoo Ignorovať15. 04. 2025 09:00
Používateľom Jaroslav Halák a Peter Budaj sa táto správa nepáči....
Tento príspevok sa páči 13 užívateľom: Drck, Killag13, mike24, Samu21, Phantomiux, sulibander, Pteraspid, peto10, prasjanko, mikisocka, sodom, majohaas, Panzerschreck.
optimista Ignorovať15. 04. 2025 07:42
BeerBoy88 za palcom dole si stojím, nepáčil sa mi tvoj tip a horšie že si mal pravdu Montreal (ne)zvládol zápas s predposledným tímom. Demidov vyzerá "skvele" dopredu ( videl som iba zostrih ), pri všetkej úcte tretí gól CHi bol jeho. Ak by toto spravil Juro hejteri by podpálili internety Slafko rozhodol poťa gólom v PP čím sa v presilovke dostal na druhé miesto strelcov MTL v posledných 20 zápasoch. Môže hovoriť kto chce čo chce ak by tam Juro nestál gól to nie je. 21 rokov dve 50 bodové sezóny, koľkože je takých hokejistov v NHL? Škoda že si Habs nepotvrdili postup sami. 7 zápas play-off s Carolinou bude náročný ale Canadiens hrajú lepšie proti silným tímom ako proti slabým. Snáď to dopadne
Tento príspevok sa páči 6 užívateľom: Baggio, majohaas, mikisocka, nordiquesq, tasho, xlacko00.
Herbert.Drevo Ignorovať15. 04. 2025 07:49
Tazko hodnotit hraca podla jedneho zapasu ale Demidov vyzeral naozaj ako generacny talent. Z pohladu slovenskeho fanusika ma trochu zamrzelo to ze Demidov rovno dostal v 19 rokoch sancu v hre na 4na4 a v predlzeni hned v prvom zapase (Kde islo naozaj o vela) a vsetci vieme kolko trvalo trenerovi aby takuto prilezitost dal Slafkovskemu.
Tento príspevok sa páči 7 užívateľom: BeerBoy88, slovak, Mittet, Pteraspid, mado, FanusikH, xlacko00.
Miichal Ignorovať15. 04. 2025 08:00
Demidova uz priam uctievaju ako spasitela, Slafko bol by som povedal nechceny, kedze vacsina chcela radsej Wrighta
Užívateľovi nordiquesq sa páči tento príspevok.
les canadiens Ignorovať15. 04. 2025 17:35
Toto je cisto na zaklade toho, aky typ hraca je Slafko a aky Demidov. Slafko je velky a aj ked sa vie rozbehnut co sa rychlosti tyka, s hokejkou to naozaj nevie tak ako Demidov. Pri hre 3 na 3 straca prioritu fyzicky aspekt a ide skor do popredia skill a rychlost jednotlivca, co ma Demidov o level vyssie. Ved si zober takeho Newhooka, je tragicky celu sezonu ale hra každé predlzenie kvoli svojej rychlosti.
Užívateľovi xlacko00 sa páči tento príspevok.
surgeon Ignorovať15. 04. 2025 08:02
Videl som to v noci cele a demidov v utoku uplne inde... ale takisto v obrane pri tom tretom gole ako vypustil vratenie sa to sa len tak nevidi
BeerBoy88 Ignorovať15. 04. 2025 08:37
Prepac, väčšinou nikdy nič netrafim tak ha ze pri tom ostanú. Montreal ma rad očividne drámu, nakoniec ten bodik môže byť zázračný. Demidov ak tu obranu vycibry s tou poctivosťou bude to naozaj veľký prínos.
Tento príspevok sa páči 5 užívateľom: Baggio, babobo, optimista, nordiquesq, xlacko00.
Tommii226 Ignorovať15. 04. 2025 07:47
Ak Montreal neziska ani bod a Columbus oba vyhra ,kto postupi?
Phantomiux Ignorovať15. 04. 2025 07:51
Columbus, pokiaľ oba zápasy vyhrá v riadnej hracej dobe. Inak postupuje Montreal, čo priam sľubuje situácie odvolávania brankára za remízového stavu 5 minút pred koncom
Užívateľovi nordiquesq sa páči tento príspevok.
jazvac Ignorovať15. 04. 2025 08:29
Na hlavnej stranke mas clanok aj s tabulkou.
babobo Ignorovať15. 04. 2025 09:24
no aj to sa môže stať, ale radšej by som si pozrel WSH - MTL
Tento príspevok sa páči 2 užívateľom: Baggio, xlacko00.
mikisocka Ignorovať15. 04. 2025 08:26
slaf stastlivy gol, caufield mu to tam strelil cez korcule. uz niekolko krat mal slaf sancu na strelu z tesnej blizkosti ale len to tam zasmodrchal na telo. ak by mal nieco zlepsit, tak tieto dorazkove strely. vzdy moze hladat 5 hole, alebo spravit rychlu klucku, nelen tukes niekam. toto ked zlepsi, bude davat dorazkove goliky kazdy druhy zapas, drzim palce. demidov velky vietor, ale ako mladik aj velke chyby. 1, 2 aj 3 gol boli jeho, bohuzial ten treti dalo chicago. nie som si inak isty, ale po dolezitom vyrovnavajucom gole bol zaber na prvu lajnu, ktora sa tesila ako male decka, a potom zaber na demidova, ktory bol ze hmm. dufam ze nebude mat tu Ronaldovu mentalitu, ze iba ja ja ja tak uvidime jak carolina.
Tommii226 Ignorovať15. 04. 2025 08:45
Uvedomte si ze len nedavno mal 21 a uz ma 2 x 50 bodovu sezonu to nemal ani Hossa , Satan ,Demitra, a spol v jeho veku pokial bude mat dalsiu sezonu 60 , 70 , tak vsetko ide ako ma on moze byt kludne ako Joe Thornton , byt hracom Montrealu je aj spasa aj zatratenie , s Demidovom sa rozlozi tlak na muzstvo
Tento príspevok sa páči 4 užívateľom: sulinkoo, babobo, nordiquesq, xlacko00.
dali27 Ignorovať15. 04. 2025 10:08
Hossa vo svojej tretej sezóne mal už 75 bodov a bol 35. v bodovaní celej ligy. Slafko je druhú sezónu po sebe okolo 130. Hossa v jeho veku bol už úplne iná hviezda vtedajšej NHL...
Tento príspevok sa nepáči 2 užívateľom: optimista, xlacko00.
optimista Ignorovať15. 04. 2025 11:24
Hossa 21r 107 30+ 28 58 0,542056075b/z Juro 191 41+ 65 106 0,554973822 nebol. Ak by si spomenul Gáboríka Ok ten mal 0,753b/z v 21r. Overujte si informácie ktoré dávate do pléna chlapi
Tento príspevok sa páči 3 užívateľom: Pteraspid, mikisocka, xlacko00.
dali27 Ignorovať15. 04. 2025 12:27
A kde píšem niečo o jeho veku? Píšem o tretej sezóne, nikde som žiadny vek nespomenul. Je jasné, že keď naskočil do NHL o rok neskôr, tak v 21 bude mať odohratú o sezónu menej, ako keď začne hráč už v 18tich. No a keď chceš porovnávať presne podľa veku, tak v súčasnom Slafkovom veku bol Hossa 61. v produktivite celej ligy a dokonca 22. najlepší strelec. Hneď v jeho druhej sezóne v NHL. Fakt ho neporovnávajte so Slafkovským, ktorý po 200 odohratých zápasoch sa stále ani len nepribližuje ani top100 v góloch ani bodoch...
Tommii226 Ignorovať15. 04. 2025 12:37
No ja asom pisal ze mal nedavno 21 a 2x 50 bodove sezony co nemal v jeho veku ani Hossa a na mna si reagoval cize reagujes aj na ten vek, kdezto hossa mal sezonu prvu hoc 7z- 1b , nasledujuce, mal 30b,56b,75b, Cize Juraj ma zatial 10b , 50b ,50*b cize ma este rok na prekonanie Hossu????
Kocoum Ignorovať15. 04. 2025 12:51
Hej, ale Hossa mal len o 6 bodov viac v danej sezóne, čo zas nie je taký veľký rozdiel. Druhá vec, že v tom ročníku celkovo hráči nezbierali toľko bodov, takže mu to stačilo na 61. miesto v bodovaní, čo je teraz nereálne. Takže ten rozdiel medzi nimi nebol veľký. To, že od ďalšej sezóny Hossa explodoval, to je jasné.
optimista Ignorovať15. 04. 2025 13:11
"Hossa v jeho veku bol už úplne iná hviezda" pamätám si Majov vstup do NHL, po 7 zápasoch juniorka, v 3 sezóne mal 56 bodov. Ottawa patrila k tým lepším tímom v NHLm Nejdem porovnávať kto má väčšieho. Pri všetkej úcte k Hossovi a k tomu čo dokázal vo veku 21 rokov nebol iná hviezda. Nepáči sa mi selektívna pamäť. OK umiestnenie bodovania celej NHL je niekde inde. Ale top hráč NHL mal 96 bodov. Vo veku 21 rokov dosiahol majo v NHL 78 z porovnateľné čísla 5v5 so Slafkom. Mal iba o 6 bodov viac. Ottawa dal 244gólov Montreal má teraz 241gólov. Môžme sa tu teraz dohadovať aký mal vplyv na mužstvo majo aký má vplyv Slafko. Za 15 rokov si môžeme povedať kto bol väčšia hviezda Ale mne je to jedno, ty si sa rozhodol že Juro je inde ako Majo. Mňa nepresvedčíš že to tak je.
Užívateľovi Kocoum sa páči tento príspevok.
dali27 Ignorovať15. 04. 2025 15:23
Hossa hral celú kariéru v dobe, kedy sa v NHL hral defenzívnejší hokej a všeobecne padalo oveľa menej gólov ako dnes, preto sa nedá na jeho čísla pozerať dnešnou optikou. Jeho vtedajších 56 bodov a 29 gólov je cennejších ako 56 bodov v dnešnej NHL, je to niečo podobné, ako dnes 65 bodov, ktoré majú hráči na zhruba 60 pozícii v bodovaní. Preto by som to nebral tak, že rozdiel medzi nimi je len 6 bodov, keďže vtedy sa body zbierali značne ťažšie.
Užívateľovi mike24 sa páči tento príspevok.
dali27 Ignorovať15. 04. 2025 15:31
Ešte raz, Hossa bol v súčasnom veku Slafkovského 22. najlepší strelec v lige. V hre 5 na 5 dokonca 12ty v celej NHL! Slafkovský je 160ty najlepší strelec v lige, v 5 na 5 163. Hrajú na tej istej pozícii. A ty ideš tvrdiť, že sú na podobnej úrovni. Ok. Nech si každý vyhodnotí mieru tvojej objektivity na základe faktov.
Tento príspevok sa páči 2 užívateľom: mike24, Panzerschreck.
mike24 Ignorovať15. 04. 2025 15:54
tzv. Dead Puck Era
Užívateľovi dali27 sa páči tento príspevok.
optimista Ignorovať15. 04. 2025 16:08
vyhral si 2000-01 padlo presne o 0,52 gólu na zápas viac. Preto som ti dal koľko dal gólov Senators a koľko Montreal. Maj si svoj svet kde nemáš rdosť zo súčastnosti a vueš predpovedať budúcnosť. Dúfaj si že Slafko budúcu sezónu bude ešte horší. Ja sa budem namiesto toho tešiť z každého zápasu si víťaz lebo máš ( svoju ) pravdu
Tento príspevok sa páči 2 užívateľom: xlacko00, BeerBoy88.
dali27 Ignorovať15. 04. 2025 18:40
Ja proti Slafkovi absolútne nič nemám, naopak fandím mu a som rád, že máme aspoň takého hráča v tej súčasnej mizérii slovenského hokeja a športu všeobecne. Taktiež sa mi veľmi páči jeho mentalita a charakter, obdivujem jeho psychickú vyzretosť a nastavenie v tomto veku. Len na neho pozerám celkom objektívne a nie červeno-modro-bielymi okuliarmi a nevidím v ňom na základe súčasných výkonov a skillu žiadnu superhviezdu, akých sme mali v minulosti mraky. Hráčov ako on je v každom tíme niekoľko, zatiaľ absolútne ničím nevyčnieva, akurát je mladý a má potenciál na značne zlepšenie v každej oblasti, takže v budúcnosti sa môže priblížiť v jeho výkonnostnom peaku najväčším hviezdam ako Hossa, Gáborík, Pálffy, Demitra a ďalším. Zatiaľ by som ho ale k ním neprirovnával, pokiaľ štatisticky nebude vyčnievať v rámci svojej doby ako vyčnievali oni...
Tento príspevok sa páči 2 užívateľom: mysterio, mike24.
optimista Ignorovať15. 04. 2025 20:31
reagujem iba na to že si písal že Majo bol vo veku Slafka väčšia hviezda. Pamätám si vstup Maja do NHL a garantujem ti že mnohobežných fanúšikov hokeja ho ani v treťom roku NHL nepoznalo. Väčšina bežných ľudí sledovala Bondru, pálffyho Šatana Demitru Stumpela. Dvojnásobne v 2000 keď sme mali trojku draftu. Slafko má vo veku Maja Hossu MVP Olympiády, 1 draftu a vedie (pod)priemerný tím do PO Nechcem zhadzovať MH ale taký začiatok kariéry nemal. Zhodneme sa na tom že sa nezhodneme uvidíme ďalšiu sezónu keď ho Ivan vytlačí z PP1 a prvej lajny
dali27 Ignorovať15. 04. 2025 21:50
Ono je samozrejmé, že keď sme mali v tom období prelomu deväťdesiatych a nultých rokov 10 iných starších hviezd, ktoré ťahali tím už od vzniku samostatnej repre, nebol žiadny internet a toľko informácii a článkov ako dnes, tak na Hossovi nebola ani zďaleka upriamená taká pozornosť, ako dnes na Slafkovskom, ktorý je jediný hráč s hviezdnym potenciálom v krajine. Ale nemáš absolútne pravdu o tých začiatkoch Majovej kariéry. Ja si celú jeho kariéru pamätám veľmi dobre a pamätám si aj MS v 99tom, kedy tam Hossa v 20 rokoch ako suverénne najmladší hráč strelil 5 gólov v 6 zápasoch a bol spolu s Pálffym jasne najväčšia hviezda Slovenska a jasne najlepší mladý hráč turnaja. Pre porovnanie, Slafkovský v jeho rokoch nedal na MS jediný gól v 8 zápasoch turnaja. Pamätám si aj, ako Hossa v 17tich strelil 30 gólov v Slovenskej lige, k čomu sa v rovnakom veku v celej histórii ligy priblížil už len Gáborík, ktorý dal 25. To, že bol Slafko draftová jednotka je absolútne irelevantné, jednotky boli aj Štefan alebo Yakupov. Počítajú sa čísla v NHL, nie na drafte. Taktiež MVP Olympiády je obdivuhodné, ale zabudol si už dodať, že Olympiády s céčkovými výbermi. Čo sa týka kariéry v NHL, Hossa bol vo veku Slafkovského o koňsku dĺžku pred ním, patril medzi najlepších strelcov ligy a to ani nehral prvú formáciu s najlepšími spoluhráčmi. Slafko nie je ani najlepší hráč svojho draftového ročníka, a už aj niekoľko hráčov z nižších ročníkov je jasne pred ním. Ja nijako neznižujem Slafkové čísla, v svojej vekovej kategórii patrí medzi najlepších. V rámci ligy je ale prinajlepšom priemer, nie je ani v prvej stovke. To Hossa bol v rovnakom veku už absolútna špička v rámci celej NHL. Ešte raz zopakujem, 12ty v lige v góloch 5 na 5 v 20 rokoch.
optimista Ignorovať15. 04. 2025 22:16
Uznas že táto debata je úplne zbytocna neviem vôbec prečo som sa na to dal
mikisocka Ignorovať15. 04. 2025 13:34
len pre upresnenie k slafkovi, ak to vyznelo ako hejt, nebolo to tak myslene. som huge fan a tiez myslim ze to ma naslapnute na velmi dobru karieru.
kelt Ignorovať15. 04. 2025 08:37
Kto nechce postúpiť nemôže postúpiť. Nedokazat poraziť doma Chicago to hovorí za všetko. Myslím že ešte viac povzbudili Colombus. Verím skôr modro kabátom.
optimista Ignorovať15. 04. 2025 16:09
poraziť 4 krát Floridu hovorí o čom?
mysterio Ignorovať15. 04. 2025 09:03
Pood Columbus, poood Carolina
Tento príspevok sa páči 2 užívateľom: Samu21, Panzerschreck.
Užívateľovi xlacko00 sa nepáči tento príspevok.
Legenda Ignorovať15. 04. 2025 09:31
Prvá tretina mi vyčarovala úsmev na tvári. Pôvodný plán ísť po prvej tretine spať mi nevyšiel, lebo demidov a atmosféra ma totálne prebrali. Od druhej tretiny, ale Montreal stiahol nohu z plynu a Chicago bolo nebezpečnejším tímom. Gól Nazara v nájazdoch pobavil. Nik si ho nevšimol, až po nájazde laineho to prišlo
Tento príspevok sa páči 2 užívateľom: Juraj14, xlacko00.
majohaas Ignorovať15. 04. 2025 14:51
Musel som si to pustiť znovu????ja som si myslel že víťazný gól proste v zostrihu nebol???? bizar.
majohaas Ignorovať15. 04. 2025 14:51
Tie otázniky sú smajlíky
mike24 Ignorovať15. 04. 2025 09:37
Carolinu čaká super rozpis. Štvrtok a piatok hrajú ZČ v sobotu už play-off.
Legenda Ignorovať15. 04. 2025 09:46
Streda, štvrtok hrajú, či?
optimista Ignorovať15. 04. 2025 09:42
inak pred pár dňami mal Montreal 8 bodový náskok a niektorý sa mi tu smiali že ich ešte v PO nevidím tu to máte. toto je NHL. Toto je šport v realite. Nikdy nie je nič isté. Vôbec by som sa nečudoval keby nakoniec rozhodovala posledná minúta zápasu Columbus - Islanders s tým že Patrik Roy "svojim" pomôže. Napriek tomu verím Flyers Mičkov do toho
Tento príspevok sa páči 2 užívateľom: nordiquesq, xlacko00.
nordiquesq Ignorovať15. 04. 2025 09:55
V pohode, chybu som si priznal. Nečakal som, že to Washington tak vypustí ako to vypustil - najmä v tom prvom zápase. Čo ma trochu upokojuje - Columbus už musí hrať v podstate vabank - remíza nestačí (to môže byť aj výhoda aj nevýhoda) a proti vcelku solídne hrajúcim NYI a PHI. Druhá vec - Carolina si pri takom náročnom rozpise aký má a s istotou prvého miesta v divízii môže dovoliť trochu vypustiť a Montrealu stačí aj bod. Čiže, stále verím tomu, že by to mohlo vyjsť.
Tento príspevok sa páči 2 užívateľom: optimista, xlacko00.
nordiquesq Ignorovať15. 04. 2025 09:57
Sorry, druhého miesta v divízii.
wp2t Ignorovať15. 04. 2025 10:15
Habs prošustrovali takovou šanci???!!!!! Je vidět, že to je mladý a nevyrovnaný tým a v PO, jestli, bude na sbírání zkušeností. Demidov vypadal celkem dobře, ale Chicago je ocáskem ligy a ještě se před tímto zápasem rozloučili dva zkušení obránci, takže obrana nulová.
wp2t Ignorovať15. 04. 2025 10:22
Demidov v tomto jediném zápase dokázal zatím to, co chtěli habs od Jury. Nastoupil ve druhé "třetí" lajně a pozvedl výkony Armii a Newhooka na vyšší úroveň. Čekal jsem, že se bude spíš D sehrávat se Slafem. Snad Jurajovi nezůstane už na věčné časy úloha dorážeče puků a bouráka před branou v první lajně. To mu nepřeji, protože má navíc, přestože tentokrát to habs hodně pomohlo (dorážka odraženého puku po střele Hutsona). Jen pro představu, tu úlohu Juraje má v lajně s Demidovem na starosti Armia.
Užívateľovi majohaas sa páči tento príspevok.
Tommii226 Ignorovať15. 04. 2025 11:22
Nie nadarmo sa hovori ze NHL je najtazsia sutaz a velmi vyrovnana, ale stale ma vsetko vo svojich rukach MTL hraju doma maju dva dni oddych Carolina im nesedi, a suhlasim s chalanmi ze Slafko je momentalne v tieni Demidova ale to je haloo efekt ked sa mu nebude darit ( co u mladeho hraca byva pravidlom) aj on zazije kritiku a vtedy sac ukaze ci v tak mladom veku to nim zakolise, tak ci tak MTL ma velmi velky potencial , len ma mrzi ze Mesar, tym padom nema sancu ...
optimista Ignorovať15. 04. 2025 11:37
prečo myslíš že Mešár nemá šancu? prvý rok medzi profesionálmi, Dvakrát zranený. posledných 12 z 8 bodov. V tretej lajne s dvomi mladíkmi. Filip je jedným z najmladších v tíme. Nerozumiem prečo chalanov hneď odpisujete. Demitra sa dostal do NHL v plnohodnotne v 23. Netvrdím že bude hviezda ale ešte stále môže byť.
Tento príspevok sa páči 3 užívateľom: Tommii226, mikisocka, majohaas.
mikisocka Ignorovať15. 04. 2025 13:43
haha az teraz som si pozrel ten gol chicaga v najazdoch, mazec puk skoncil ze presne v strede branky, jak byva flaska na vodu. nebol tam a zrazu bam, bol ak by to neuznali, tak by to bol fail roka.
REBBELS Ignorovať15. 04. 2025 13:58
Poprvé v historii NHL nepostoupil ani jeden klub Original Six sídlici v USA.
Tento príspevok sa páči 4 užívateľom: Samu21, Panzerschreck, mike24, xlacko00.
Canucks 666 Ignorovať15. 04. 2025 15:09
Zápas Montrealu som pozeral celý a bol to príšerný výkon. Demidov v prvej tretine výborný, potom však robil množstvo defenzívnychchýb a kým nemá puk pôsobí dosť pasívne. Ale je to jeho prvý zápas, treba to asi brať s rezervou. To že ho v OT uprednostnil pred Slafkom fakt zamrzí - hlavne po chybe pri treťom góle. Slaf hral výborne, vždy urobil niečo rozumné s pukom. To, že ich dokázalo poraziť Chicago je nezbepečný precedens, viem že sú pod tlakom a v PO by mohli mať "ľahšie nohy", ale aj tak sa musia dať dokopy. Carolinu poraziť bude ťažké.
FanusikH Ignorovať15. 04. 2025 15:51
Súhlasím zamrzí. Aj na tie nájazdy mohol skúsiť Slafka a Demidova. Keď si človek zoberie, že Juro keď urobil chybu tak bol a aj je potrestaný. Dôveru si musel budovať a v podstate ešte stále buduje. Ja keby mám podľa seba zobrať mňa by mrzelo čím som si prešiel a príde ďalší hráč 19 ročný a má väčšiu dôveru aj keď netvrdím že nezaslúžene a v podstate ho fanúšikovia zbožňujú od prvého dňa. Ale tak Juro má inú povahu a snáď také veci nerieši.
Herbert.Drevo Ignorovať15. 04. 2025 17:20
Ked sa na to tak spatne pozriem tak jemu nedali moznost hrat predlzenie ani v smiesnych pripravnych zapasoch. A potom mali 2 sezony ked o nic neslo a stale mu tam nedovolili naskocit.
Tommii226 Ignorovať15. 04. 2025 17:35
V play off ukaze Juraj coho je schopny jeho postava je stvorena na play off verim ze potencial co ma ukaze prave v zapase kde ide o vsetko teda uz zapas proti Caroline a nasledne play off ????cize som vestec asi ????????
Canucks 666 Ignorovať15. 04. 2025 23:27
Ja by som fakt zakázal používanie viac ako jedného otáznika... vždy keď to vidím tak sa z nejakého dôvodu totálne rozčúlim
Krátke správy
Najnovšie články
Aktuálne v diskusii
SlovakFitness.sk

Prečítajte si na SlovakFitness.sk

SlovakNHL.sk - správy, výsledky, štatistiky z NHL Facebook   Instagram   Twitter   RSS Webdesign and Internet media - Streftec
© 2005 - 2025 SlovakNHL.sk. Všetky loga a známky NHL a tímov, ako aj dalšie tu zobrazené materiály sú majetkom NHL, NHL Enterprises, L. P. a príslušných tímov.

Reklama na webe   |   O nás & kontakt   |   Mapa webu   |   Osobné údaje   |   Cookies