Menu
 .
Účet používateľa Vyhľadávanie
Vyhľadávanie Zavrieť SlovakNHL.sk

Komentáre:

Davidson: Blackhawks už rokujú o novej zmluve s Bedardom

ChicagoBH Ignorovať04. 07. 2025 11:54
Ako mám teraz z neho také zmiešané pocity. Bol to síce najlepší hráč týmu to bez debaty ale čakal som od neho viac. Hlavne aký rozruch bol okolo neho, že je to generačný talent, najlepší hráč na drafte od doby McDavida a podobne tak som z neho trochu sklamaný. Ako jasné, mat po 150 zápasoch 128b a z toho 45g nieje vôbec zlé. Zvlášť pri tom, akých má spoluhráčov. Čakal som pokus o zisk napríklad Marnera, že by mal naozaj hviezdu veľa seba. Nestalo sa nevadí. Tiež má sklamalo, nebol nominovaný má MS sveta. 4nations som nečakal že sa tam dostane ale MS sveta som čakal, že pôjde. Neviem či ho nepustilo Chicago alebo ho proste nenominovali. Zmluvu dostane, to je jasné. Pri rastúcom strope to kľudne môže byt na úrovni 8y / 14m ale neznanechal za tieto dva roky stopu akú som čakal
Užívateľovi Juraj14 sa páči tento príspevok.
Panzerschreck Ignorovať04. 07. 2025 12:07
Ty by si dal 14 mil. / 8 rokov hráčovi po 150 zápasoch?? To vážne?
ChicagoBH Ignorovať04. 07. 2025 12:49
Ja osobne nie ale pokial nedajú bude chciet odísť. Ono sa na to treba pozrieť zo všetkých uhlov. 1. Toto nieje len hlavná hviezda týmu ale franchize hráč. 2. Bol ťahaný ako draftová jednotka a zároveň generačný talent takže sa to musí porovnávať s rovnakou kategóriou hráčov, ktorí podpisovali po nováčikovských zmluvách - McDavid - podpísaná zmluva 8y/12,5m po 127z - 148b. Matthews - podpísaná zmluva 5y/11,63m po 212z -205b. Slafkovsky - podpísaná zmluva 8y/7,6m po 121z - 88b Hughes - zmluva 8y/8m po po cca 140z - 70b A takto by sa dalo pokračovať ďalej 3. Percentá voči platovemu stopu ked sa zmluva podpisuje - McDavid - 15,7%, Matthews - 14,27%, Slafko - 7,96%, Hughes - 9,70%. Potencionálnych Bedardovych 14m by bolo okolo 14,6% pri terajšom strope a bude sa určite a rapídne zvyšovať. Takže nie, nedal by som mu 14m ale keď si to porovnáme naprieč NHL tak mu ich v Chicagu dajú a aj si ich “zaslúži”
Tento príspevok sa páči 3 užívateľom: Ithilon, BeerBoy88, popi25.
Jake Ignorovať04. 07. 2025 13:14
Pekne porovnania. Ak by ste ho lockli na 10-11 mil na 8 rokov, tak to bude podľa mňa veľká výhra pre Vás
Užívateľovi BeerBoy88 sa páči tento príspevok.
Panzerschreck Ignorovať04. 07. 2025 17:11
Hm, keď to takto zhrnieš, je to iný pohľad celkom. Ale napriek tomu mi to príde dosť prestrelené ak to tak dopadne. Som na to sám zvedavý. Asi som starý, ale mne sa akosi tento trend hneď preplácať mladých hráčov moc nepáči..ale tak to som ja. Obyčajný fans, ťažko povedať akoby sme reagovali ak by sme boli na mieste zodpovedných a kompetentných.
dali27 Ignorovať05. 07. 2025 18:15
Výška novej zmluvy bude záležať predovšetkým od toho, ako sa mu štatisticky vydarí tretia sezóna. McDavid podpísal ten veľký kontrakt po tom, čo urobil v 19 rokoch 100 bodovú sezónu a vyhral produktivitu NHL. Crosby mal v Bedardovych rokoch dokonca už 2 super sezóny so 102 a 120 bodmi, to sú čísla, ku ktorým sa Bedard ani len nepriblížil. No a práve k týmto dvom bol Bedard najviac prirovnávaný pri drafte. Ak ani v tretej sezóne nejako bodovo neexploduje a neurobí sezónu nad bod na zápas, tak absolútne nevidím šancu ani dôvod, aby mu dali zmluvu na 14x8. Ak naopak urobí hviezdnu sezónu, tak určite dostane gigantickú zmluvu, ktorá bude patriť k najväčším v lige. Ale to by sa musel rapídne zlepšiť a prakticky zaradiť k absolútne najlepším a najproduktívnejším útočníkom v lige. Zatiaľ nebol v bodovaní ani v top50, takže ten skok by musel byť fakt obrovský.
Chi_for_life Ignorovať04. 07. 2025 14:34
na MS odmietol on koli individualnemu treningu, chcel zapracovat na rychlosti a zbavyt sa zlozvykov
Forever Shark Ignorovať04. 07. 2025 12:17
Hneď po 3 sezónach by Bedardik zarábal viac ako taký Matthews
ChicagoBH Ignorovať04. 07. 2025 12:53
Sharks to čaká o rok. Celebrini má nábeh na podobne štatistiky ako Bedard. Pochybujem, že on podpíše za 8m
Užívateľovi BeerBoy88 sa páči tento príspevok.
goathead Ignorovať04. 07. 2025 12:34
14mil by som mu ja nedal, ale nad 10mil mu dajú podľa mňa...ten tím ani nevyzerá,že by chcel byť lepší. Granlund, Peterka, Marner, Ehlers, Orlov, Burns... mohli hoc ktorého ďaleko preplatiť a neverím, že by sa aspoň jeden nenašiel ,čo by im na takú zmluvu nekývol
Slippery Pete Ignorovať04. 07. 2025 12:53
Nuž, vyzerá to už raz tak, že Chicago bude chcieť ísť (nepochopiteľne) na McKennu. Chudák Bedard. Čo som zachytil niečo od Davidsona, tak hovoril niečo v zmysle, že sa spolieha na mladíkov. Tak isto sa vyjadril aj Grier, ale napriek tomu prináša posily. Bez toho to skratka nejde keď budujete mladý tím, je potrebné mať aj prítomnosť veteránov. Ale ešte by som si počkal, máme čas do septembra. No ak si porovnám náš rebuild s rebuildom Chicaga, ktorý sa bude porovnávať asi už až kým jeden z nás nezíska cup, tak si myslím, že Grier odvádza lepšiu robotu. Ale to ukáže až čas.
ChicagoBH Ignorovať04. 07. 2025 13:11
Úplne súhlasím. Prestavba Sharks sa mi zatiaľ páči viac ale tak úspech bude až cup a nikde nieje napísané, že niekto z tejto dvojice ten cup vôbec získa s touto generáciou hráčov alebo celkovo vôbec získa
Hanyy Ignorovať04. 07. 2025 13:20
Je to franchise hráč ale nie je to typ hráča čo ti vyhrá SC. Aspoň nie v dnešnom hokeji. Win-win by mohlo byť max 10mil a na 4 roky. Po konci bude stále RFA, stále bude môcť podpísať v 25 rokoch 8 ročnú TOP zmluvu a ešte bude mať v 33 rokoch šancu na ďalšiu TOP zmluvu.
Jake Ignorovať04. 07. 2025 13:46
"nie je to typ hráča čo ti vyhrá SC"
Aha, tak to preto tie porovnania že druhý McDavid
Tento príspevok sa páči 2 užívateľom: ZACHI.m, sekonen.
Hanyy Ignorovať04. 07. 2025 16:28
Porovnania boli pred draftom. A pri všetkej úcte k Bedardovi po 2 sezónach sa na teraz neda porovnávať s McDavidom. Moja myšlienka skôr bola tá že keď si pozriem prvých centrov tímov ktoré v posledných rokoch vyhrali SC tak Barkov, MacKinnon atď. Su viac silový hráči. Ale to je teraz za 5 rokov môže byť situácia úplne iná. Bedard je top hráč a každý tím by ho chcel
Užívateľovi Juraj14 sa páči tento príspevok.
Ithilon Ignorovať04. 07. 2025 19:24
Tak to sú veľmi predbežné dohady... Prvú sezónu nebyť zlomenej sánky tak ma bod na zápas, druha vždy býva horšia ako tá prvá takže nič mimoriadne. Porovnávať s Mcdavidom sa podľa mňa nemôže nikto , ale keby sme aj chceli tak zoberme do úvahy s kým hral počas svojich prvých sezón Mcdavid , a s kým hra Bedard. Ten chalan je fakt brutálny, mám ho si myslím že nasledovného dosť a v 19 tich rokoch si robí často na ľade čo chce. Keď dosiahne strop, dám ruku do ohňa za to že to je presne hráč ktorý ti vyhrá SC. S tými silovými hráčmi máš pravdu, určite si v Tom play off skôr nájdu miesto , s tým súhlasím.. ale Bedard je veľmi výnimočný nieje to len šikovný stroj na body.Apropo strelu má podľa mňa už teraz lepšiu ako Mcdavid.
Tento príspevok sa páči 2 užívateľom: Hanyy, BeerBoy88.
mike24 Ignorovať04. 07. 2025 21:26
V tom čase už nikto nebude môcť podpísať na 8r.
BeerBoy88 Ignorovať04. 07. 2025 22:32
Myslím ze aj u neho rozhodne toto sezóna ako sa ukáže, ale s tým mužstvom akým hra ukazuje svoju výnimočnosť. Nečudoval by som sa keby prišla naozaj zmluva na 8r- 13-14m úplne pohode .
Krátke správy
Najnovšie články
Aktuálne v diskusii
SlovakFitness.sk

Prečítajte si na SlovakFitness.sk

SlovakNHL.sk - správy, výsledky, štatistiky z NHL Facebook   Instagram   Twitter   RSS Webdesign and Internet media - Streftec
© 2005 - 2025 SlovakNHL.sk. Všetky loga a známky NHL a tímov, ako aj dalšie tu zobrazené materiály sú majetkom NHL, NHL Enterprises, L. P. a príslušných tímov.

Reklama na webe   |   O nás & kontakt   |   Mapa webu   |   Osobné údaje   |   Cookies