Prvý deň tohtoročného play-off priniesol tri zápasy, v ktorých divákov potešil väčší počet gólov. Súboje však lákali aj väčší počet divákov ako v minulosti. Informovala o tom NBC, ktorej televízie hokej vysielajú v Spojených štátoch amerických.
Prvý večer play-off bol rozdelený medzi televízie NBS Sports Network a CNBC, ktoré dokopy zaznamenali 53% nárast sledovanosti oproti minulému roku. Druhá spomínaná televízia vylepšila svoje maximum dokonca o 153 %.
Jeden zápas v stredu sledovalo v priemere 472 000 divákov. V skupine mužov vo veku od 18 do 49 rokov bola dokonca NHL v čase medzi 19:30 až 22:30 najsledovanejšia na káblovke. Najviac divákov sledovalo duel medzi Pittsburghom a Columbusom – 584 000. Za ním nasledoval duel medzi Tampou Bay a Montrealom (450 000) a posledný bol zápas medzi Anaheimom a Dallasom (390 000).