Najzaujímavejšia časť hokejovej sezóny je konečne tu. V Európe sa hokejový fanúšikovia zameriavajú na majstrovstvá sveta a za morom zase prebiehajú boje o najcennejšiu hokejovú trofej na svete. Už čoskoro sa rozhodne o tom, z ktorých hráčov sa stanú hrdinovia, ktorí tréneri uplatnia víťaznú taktiku a ktorí generálni manažéri si budú môcť povedať, že postavili víťazný tím.
Aj vy to určite poznáte. Máte predstavu o tom, ako by mala vyzerať súpiska našej reprezentácie a kto by mal hrať s kým v prvom útoku, kto by mal chodiť na presilovky a kto je našou brankárskou jednotkou. Prežívate úspechy aj pády reprezentácie a premýšľate nad tým, čo by mal náš zväz urobiť, aby sme sa zlepšovali. To všetko a ešte oveľa viac môžete zažiť nielen pri skutočných majstrovstvách sveta, ale aj pri tých virtuálnych na stránkach hokejového manažéra www.powerplaymanager.com.
Každú sezónu sa na PowerPlay Manager hrajú majstrovstvá sveta v 3 divíziách za účasti 35 krajín sveta. Ich aktérom sa môžete stať aj vy. Ako? Stačí sa zaregistrovať, vytvoriť si vlastný hokejový tím a vybudovať si dostatočnú reputáciu na to, aby vás ostatní manažéri zvolili za generálneho manažéra reprezentácie. Ak sa vám to aj nepodarí, môžete prispieť aspoň tým, že najlepší hráči vášho klubu budú na majstrovstvách reprezentovať svoju vlasť, alebo sa stať súčasťou majstrovstiev sveta iným spôsobom.
Majstrovstvá sveta na PPM sú totiž v skutočnosti veľkou komunitou záležitosťou. Reprezentačný manažér musí úzko spolupracovať s ostatnými užívateľmi, aby mohol postaviť čo najsilnejší tím. Je to podobné ako vyjednávanie s manažérmi reálnych klubov o uvoľnení ich hráčov na reprezentačnú akciu. Ak sa reprezentácii nedarí, manažér sa ocitá pod tlakom komunity (resp. verejnosti) rovnako ako v realite. Hrozí mu, že ho v ďalšej sezóne už ostatní nezvolia.
Naozaj originálnou čerešničkou na torte sú však rôzne súťaže o ceny sponzorované organizátormi majstrovstiev sveta. Rovnako ako v realite sa krajiny uchádzajú o česť usporiadať turnaj MS. Komunita si vyberie svoj organizačný výbor, ktorý pošle prezentáciu kandidatúry výberovej komisii. Chýbať nesmú kvalitné štadióny, atraktívne súťaže o ceny a samozrejme ani logo a maskot turnaja. Na organizácii turnaja sa často podieľa aj podstatná časť národnej komunity. Je to naozaj fenomém, ktorý už vo svojej prvej sezóne predčil všetky očakávania. Keď už sú všetky hostiteľské krajiny vybrané, vyžrebujú tvorcovia hry rozloženie tímov do skupín. Tu pripravili tvorcovia pre užívateľov ešte jedno špeciálne prekvapenie, keď celý priebeh žrebovania natočili a video potom zverejnili na internete. Môžete si ho pozrieť kliknutím sem. Takéto niečo nemá vo svete manažérskych hier obdobu.
Na konci každej sezóny sa potom už všetci manažéri, ktorí nesedia na pomyselnej stoličke generálneho manažéra reprezentácie alebo jeho asistenta, menia na fanúšikov svojej reprezentácie a niektorí majú to šťastie sledovať v akcii svojich vlastnýh odchovancov.
Prečítajte si na SlovakFitness.sk: