Komunita: Diskusia > Všetky príspevky užívateľa v diskusii
28.05.2015 - 13:30:26 |
https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/s720x720/11351164_985748534791691_1787715995728901260_n.png?oh=ec8bc7fac343d92b7f23bbe94a5ffc05&oe=560B7507 |
15.04.2015 - 17:43:15 |
Boston Bruins Bruins President Cam Neely announced Wednesday that Peter Chiarelli has been relieved of his duties as General Manager of the Boston Bruins. Read Release: http://bbru.in/1HsJlLR |
20.04.2014 - 14:47:06 |
Reakcia na: Fede, 19.04.2014 - 23:15:01 Lucic u mna pekne klesol.Pichne hraca zozadu medzi nohy a to bolo uz druhýkrát!Rozhodcovia to vcera nevideli,ale budu ho riešiť. :s05: njn, pichne ho zozadu .. a este aj na verejnosti ... ako keby nestacilo, ze je to zozadu a bez lasky ∧ skryť ∧ |
25.03.2014 - 06:27:10 |
Reakcia na: paciente, 25.03.2014 - 06:06:49 chára už musí zasahovať pri každom bodyčeku? a čo sa čudujem, že ešte aj pri lucicovi, ktorý sa dokáže o seba postarať sám.. ako mne je boston sympatický, ale čara by s týmto mohol prestať.. je to totálne zbytočné a ešte aj trestané.. https://www.youtube.com/watch?v=qEMJ44_IR7k&cmpid=nhl-fb ked zdeno donho este len stuchol, tak lucic bol este rozplesteni na lade, to sa mal ako ist zdeno najprv lucica spytat, ze ci mu nechce ist natiahnut sam, alebo ci to ma urobit zanho ?∧ skryť ∧ nepredstavujes si to nahodou ako hurvinek valku ? inak skoda jednej peknej serie |
06.07.2013 - 20:03:59 |
Phobos - info 06.07.2013 - 07:31:18 Oprava, Iginla išiel za 6 mega čo už také dobré nie je. tak predsa ma iginla 1,8 mega ... ale spolu s vykonostnymi premiami to ma 6 mega |
17.06.2013 - 09:17:53 |
14. Jún 2013, ZMLUVA O PARTNERSTVE 2013030 1 080 000,00 € HC SLOVAN Bratislava, a.s. TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a.s. ZMLUVA O PARTNERSTVE č. 1340 2013/030 RZ-005/2013 uzatvorená medzi TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a. s. a HC SLOVAN Bratislava, a.s. PARTNERSTVO PRE PROJEKT: „HC SLOVAN BRATISLAVA SEZÓNA 2013/2014" obchodné meno: TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a. s. sídlo: Brečtanová 1, 830 07 Bratislava IČO: 31 340 822 DIČ: 2020341455 IČ DPH: SK2020341455 konajúca prostredníctvom: PhDr. Ladislav Kriška, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ obchodné meno: HC SLOVAN Bratislava, a.s. sídlo: Odbojárov 9, 831 04 Bratislava IČO: 35 840 862 DIČ: 2020238803 IČ DPH: SK 2020238803 konajúca prostredníctvom: Maroš Krajči, predseda predstavenstva, Mgr. Juraj Široký, MBA, člen predstavenstva osoba oprávnená na konanie vo veci realizácie tejto Zmluvy: Milan Vajda (Milan.vaida@hcslovan.sk). Viktor Matys (viktor,matys(5)hcslovan,sk). Rastislav Maršálek (marsalek@hcslovan.sk) NAKOĽKO A. Spoločnosť TIPOS má záujem o svoju prezentáciu realizáciou práva na prezentáciu definovanom touto zmluvou v určenom projekte za účelom podpory, udržania a posilňovania známosti svojej značky a produktov, dobrej povesti a iných práv súvisiacich s činnosťou spoločnosti TIPOS, pozitívneho vnímania spotrebiteľmi a verejnosťou a tým pozicioningu na trhu, za účelom dosiahnutia, zabezpečenia, udržania a zvýšenia príjmov spoločnosti TIPOS a B. Zmluvné strany majú záujem definovať svoje práva a povinnosti pri plnení predmetu tejto zmluvy o partnerstve, a to tak, aby tieto boli vyvážené a zodpovedajúce postaveniu oboch Zmluvných strán, s prihliadnutím na ochranu dobrej povesti spoločnosti TIPOS, Oprávnenie spoločnosti TIPOS 3.7 Právom na prezentáciu spoločnosti TIPOS je pre účely tejto Zmluvy aj oprávnenie počas doby platnosti a účinnosti tejto Zmluvy, ako aj po jej skončení, informovať tretie osoby o svojej účasti na Projekte ako partnera Projektu, a to akýmkoľvek spôsobom a formou, vrátane práva na použitie prípadného loga Projektu alebo iného, právom chráneného, označenia Projektu, s čím PARTNER bez výhrad súhlasí. PARTNER je súčasne povinný bezodkladne a bezodplatne poskytnúť spoločnosti TIPOS najneskôr do 5 (piatich) kalendárnych dní odo dňa účinnosti tejto Zmluvy dokumentáciu umožňujúcu využitie loga Projektu alebo iného označenia, spojeného s Projektom. Predaj vstupeniek 3.9 Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade predaja vstupeniek na celý Projekt a/alebo niektorej jeho časti, bude tento predaj realizovaný aj cez predajný systém TIPOS TICKET, ktorý zabezpečí ich predaj nediskriminačným spôsobom. Podmienky a spôsob predaja budú predmetom osobitnej zmluvy. Porušenie záväzku uskutočniť Projekt včas 3.13 Ak Projekt nie je uskutočnený včas, t.j. v súlade s časovým harmonogramom, ktorý tvorí prílohu č. 1 tejto Zmluvy označenú ako Projekt, a PARTNER Projektu nenavrhne spoločnosti TIPOS nový časový harmonogram, ktorý spoločnosť TIPOS akceptuje, spoločnosť TIPOS je oprávnená od tejto Zmluvy odstúpiť a požadovať vrátenie sumy zaplatenej Platby v plnej výške. Tým nie je dotknuté právo spoločnosti TIPOS na náhradu spôsobenej škody. História PARTNERA PARTNER i e: • pravidelným úspešným dodávateľom špičkových hokejistov pre reprezentačné výbery Slovenska vo všetkých vekových kategóriách, vrátane medailistov z Majstrovstiev sveta a klubom, ktorý za svoj materský považujú viaceré legendy slovenského a svetového hokeja • Spoločnosť TIPOS podporovala klub HC Slovan už aj v minulosti, a to konkrétne v rokoch 2008 - 2011. Dôvody spolupráce Projekt je podľa Smernice Partnerstvá 1.01/2013 ČI. 3 zaradený do oblasti: „Realizácia alebo rozvoj telovýchovy alebo športu". Dôvodom partnerstva je podpora športu, športových aktivít a činností, podpora najstaršieho a najúspešnejšieho hokejového klubu na Slovensku. .................... Ďalším kritériom pri hodnotení značiek boli popularita, akceptácia, budovanie brandu, inovácia a prestíž. TIPOS má záujem podporovať hokejový klub, ktorý je medzi Slovákmi najpopulárnejší. Tento fakt dokazujú tabuľky návštevnosti (viď nižšie). PARTNER má vybudované medzi slovenskou verejnosťou vynikajúce meno, profesionálnu úroveň, popularitu. Ide o Projekt, ktorý nie je len regionálneho charakteru, ale celoslovenského, keďže medzi ich priaznivcov a tiež návštevníkov domácich zápasov patria ľudia z celej krajiny. PARTNER sa vyznačuje vynikajúcimi výsledkami, vysokou úrovňou kvality a profesionality, verejnosti veľmi dobre známymi a populárnymi menami hráčov. Opodstatnenosť PARTNER dokáže byť významným partnerom pre spoločnosť TEPOS, a to z pohľadu úrovne projektu, ktorá je v prípade PARTNERA mimoriadne vysoká, o čom svedčí popularita, známosť hokejového klubu v rámci širokej verejnosti Slovenska. Priemerná návštevnosť domáceho zápasu sa pohybuje okolo 9 000 návštevníkov, čo je v porovnaní s návštevnosťou iných hokejových či všeobecne športových klubov rekordné číslo. Rovnako zaujímavou a atraktívnou je aj skupina návštevníkov, ktorú v tomto prípade tvoria väčšinou muži v produktívnom veku, čo môže byť zaujímavou cieľovou skupinou aj pre produkty spoločnosti TIPOS, získavanie nových zákazníkov, šírenie dobrého mena a celkovo značky TIPOS. Kvalitu PARTNERA podčiarkujú verejnosti známe mená hráčov, ktorí sú dlhé roky na popredných miestach v rebríčkoch popularity športovcov na Slovensku. Projekt má nielen celoslovenský, ale tiež aj medzinárodný charakter, nakoľko PARTNER je od roku 2012 účastníkom Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL), ktorá je považovaná za najkvalitnejšiu hokejovú súťaž v Európe a tiež po NHL za druhú najlepšiu hokejovú ligu vo svete. Transparentnosť PARTNER je účastníkom Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL), ktorá je celosvetovo mimoriadne rešpektovaná, uznávaná, seriózna. Známosť PARTNER je známy v rámci širokej verejnosti celého Slovenska, vyznačuje sa popularitou, množstvom návštevníkov, fanúšikov. Počas svojej histórie získal mnohé najvyššie športové ocenenia, a preto dnes patrí medzi najúspešnejší hokejový klub v rámci Slovenskej republiky. Projekt má deklarovaných viacero ďalších partnerov, ktorí sú garantom úspešnej realizácie projektu a PARTNER pristupuje k partnerom projektu transparentne a adekvátne aj z pohľadu vytvárania a implementácie rozpočtu projektu. Projekt spĺňa podmienky opodstatnenosti, transparentnosti, známosti aj bezpečnosti a prirodzene vytvára synergie podpory športu ako pozitívnej aktivity a propagácie činností, aktivít, produktov, služieb a obchodného mena spoločnosti TIPOS prostredníctvom činnosti PARTNERA v SLOVNAFT Aréne - Zimný štadión O. Nepelu v Bratislave, ako aj počas domácich zápasov KHL hokejového klubu HC SLOVAN, ako aj v informačných a komunikačných aktivitách PARTNERA súvisiacich s pôsobením klubu v súťaži KHL počas celého zmluvného obdobia. Definovanie Projektu ako súhrnu všetkých aktivít - Podpora a rozvoj športu, športovej činnosti - Podpora a rozvoj najstaršieho a najúspešnejšieho hokejového klubu na Slovensku - Podpora mládežníckeho družstva PARTNERA - Podpora hráčov klubu - Podpora domácich zápasov PARTNERA, t.j. PARTNER plánuje v sezóne 2013/2014 odohrať minimálne 33 domácich zápasov 26 v základnej časti KHL, 5 v European Trophy a 2 prípravné zápasy v predsezónnom období - Realizácie aktivít v rámci propagácie činností, aktivít, produktov a služieb a obchodného mena TIPOS počas sezóny 2013/2014 Časový harmonogram projektu: od 1.6.2013 do 31.5.2014 PRÍLOHA Č.2 ROZPOČET Štruktúra rozpočtu (jednotlivé položky) Finančné ohodnotenie, odmeny pre hráčov tímu / 6 000 000,- € bez DPH / 7 200 000,- € s DPH Výdavky na pokrytie hráčov - mládeže / 700 000,- € bez DPH / 840 000,- € s DPH Nájomné náklady / 519 614,- € bez DPH / 623 536,80,- € s DPH Opravy a údržba / 35 849,- € bez DPH/ 43 018,80,- € s DPH Subdodávatelia / 2 951 818,- € bez DPH / 3 542 181,60,- € s DPH Nájom SKY boxov (z Ružinov SB, s.r.o.) / 104 402,- € bez DPH / 125 282,40 € s DPH Spotrebný tovar, materiál, hokejová výstroj / 735 172,- € bez DPH / 882 206,40,- € s DPH Zamestnanci + odvody / 430 193,- € bez DPH/ 516 231,60,- € s DPH EUROPEAN HOCKEY TROPHY/ 62 000,- € bez DPH Ostatné náklady/ KHL fees / 429 476,- € bez DPH Výška Platby bez DPH EUR 900 000,- (deväťstotisíceur) Výška zálohy a možnosť jej uplatnenia Výška zálohy v EUR bez DPH dátum na jej uplatnenie zo strany PARTNERA 400 000,- 17.6.2013 300 000,- 17.9.2013 200 000,- 17.1.2014 PRÍLOHA Č.3 PROJEKTOVÉ VÝDAVKY Platbu je PARTNER oprávnený použiť výlučne iba na úhradu Projektových výdavkov a to v pomere, v akom sa spoločnosť TIPOS podieľa na týchto Projektových výdavkoch, ak sa Zmluvné strany nedohodnú inak. popis Projektového výdavku podiel úhrady v % termín kontroly 1. Personálne/osobné náklady max 20 % 30.6.2014 2. Náklady materiálneho zabezpečenia max 20 % 30.6.2014 3. Licenčné práva (napr. autorské práva, honoráre) max 20 % 30.6.2014 4. Nájom max 20 % 30.6.2014 5. Náklady na prezentáciu/Mediálne náklady max 20 % 30.6.2014 6. Prevádzkové náklady max 20 % 30.6.2014 celkovo (suma Platby v EUR bez 900 000,-DPH) PRÍLOHA Č.4 PRÁVO NA PREZENTÁCIU Rozsah práva na prezentáciu Časové obdobie: od 1.6.2013 do 31.5.2014 V rámci propagácie činnosti, aktivít, produktov a služieb a obchodného mena spoločnosti TIPOS budú počas zmluvného obdobia realizované nasledovné aktivity: 1. Zverejnenie reklamného nápisu/loga spoločnosti TIPOS v počte 2 ks v prvej vlne mantinelov SLOVNAFT Arény o rozmeroch 4,0 x 0,9 m 2. Zverejnenie reklamného nápisu/lloga spoločnosti TIPOS v počte 1 ks na ľadovej ploche pozdĺž modrej čiary v SLOVNAFT Aréne o rozmere 6,0 x 1,0 m 3. Zverejnenie reklamného nápisu/loga spoločnosti TIPOS v počte 22 ks na zadnej strane zápasových hráčskych dresov o rozmere 0,7 x 0,25 m 4. Zverejnenie reklamného nápisu/loga spoločnosti TIPOS v počte 22 ks na prednej strane tréningových hráčských dresov o rozmere 0,3 x 0,1 m 5. Zverejnenie reklamného nápisu/loga spoločnosti TIPOS v počte 22 ks x 2 na oboch bočných stranách hráčskych prilieb o rozmere 0,1 x 0,04 m 6. Zverejnenie reklamného nápisu/loga spoločnosti TIPOS v počte 1 ks na reklamnom paneli v presscentre SLOVNAFT Arény o rozmere 0,3 x 0,1 m 7. Zverejnenie reklamného nápisu/loga spoločnosti TIPOS v počte 1 ks na reklamnom paneli vo VIP zóne SLOVNAFT Arény o rozmere 0,3 x 0,1 m 8. Zverejnenie reklamného nápisu/loga spoločnosti TIPOS v počte 1 ks na reklamnom paneli v mixzóne pri vstupe na ľadovú plochu o rozmere 0,3 x 0,1 m 9. Zverejnenie reklamného nápisu/loga spoločnosti TIPOS v počte 1 ks vo formáte neozvučenej animácie (statickej alebo dynamickej v závislosti od dodania podkladov od spoločnosti TIPOS) na svetelnom obojstrannom LED ovále Ribbon Board nad hracou plochou SLOVNAFT Arény s minimálnym počtom 20 opakovaní počas každého domáceho zápasu v dĺžke 6 sekúnd/1 zobrazenie 10. Zverejnenie reklamného nápisu/loga spoločnosti TIPOS v počte 1 ks vo formáte ozvučeného reklamného spotu dodaného spoločnosťou TIPOS na videokocke IceCube nad hracou plochou v SLOVNAFT Aréne s počtom 2 odvysielaní, z toho 1 odvysielanie v I. kategórii a 1 odvysielanie v II. kategórii, počas každého domáceho zápasu v dĺžke 15 sekúnd/1 odvysielanie 11. Zverejnenie reklamného nápisu/loga spoločnosti TIPOS v počte 1 ks na oficiálnej webovej stránke klubu www.hcslovan.sk v sekcii Partneri klubu s aktívnym linkom na domovskú stránku spoločnosti TIPOS o rozmere 3 x 1 cm 12. Zverejnenie inzercie spoločnosti TIPOS v počte 2 vydania/1 sezónu v oficiálnom časopise klubu SLOVAN HOCKEY NEWS vo formáte 1 farebná A4 strana 13. Zverejnenie reklamného nápisu/loga spoločnosti TIPOS v počte 1 ks x 10 opakovaní v oficiálnom zápasovom bulletine klubu SLOVAN KHL NEWS na strane venovanej partnerom klubu o rozmere 3 x 1 cm 14. Zverejnenie reklamného nápisu/loga spoločnosti TIPOS v počte 1 ks na klubovom autobuse o rozmeroch 1,0 x 0,3 m 15. Zverejnenie reklamného nápisu/loga spoločnosti TIPOS v počte 80 ks na schodiskových ramenách hľadiska SLOVNAFT Arény (4 ramená x 20 ks) formou polepu podstupníc schodiskových stupňov o rozmere 0,7 x 0,2 m 16. Zverejnenie reklamného nápisu/loga spoločnosti TIPOS v počte 1 ks na páse hľadiska SLOVNAFT Arény medzi 18. a 19. radom sedadiel v sektoroch B1 až B12 o rozmere 0,2 m výška po celom obvode hľadiska arény 17. Zverejnenie reklamného nápisu/loga spoločnosti TIPOS v počte 4 ks na stĺpoch vo verejných priestoroch SLOVNAFT Arény o rozmere 0,7 x 0,3 m 18. Zabezpečenie 2 ks sezónnych vstupeniek do priestoru VIP Club (C29) SLOVNAFT Arény na všetky domáce zápasy klubu HC SLOVAN Bratislava v KHL a European Trophy počas zmluvného obdobia 19. Zabezpečenie 4 ks sezónnych vstupeniek v kategórii Premium SLOVNAFT Arény na všetky domáce zápasy klubu HC SLOVAN Bratislava v KHL a European Trophy počas zmluvného obdobia 20. Zabezpečenie súťaží v spolupráci so spoločnosťou TIPOS na videokocke IceCube počas prestávok domácich zápasov klubu HC SLOVAN Bratislava podľa špecifikácie spoločnosti TIPOS, ako aj zabezpečenie interaktívnej komunikácie s fanúšikmi vo verejných priestoroch arény počas prestávok domácich zápasov vo forme rozdávania žrebov a tiketov hosteskami oblečenými v reklamnom odeve spoločnosti TIPOS, pričom hostesky zabezpečí TIPOS) 21. Zabezpečenie montáže a pravidelnej údržby reklamných nápisov uvedených v bodoch č. 1-17 v súlade s vizualizáciou umiestnenia reklamných nápisov 22. Zabezpečenie a dodanie kompletnej dokumentácie o zverejnení reklamných nápisov, inzercie a loga spoločnosti TIPOS uvedených v bodoch č. 1-17, najneskôr do 30.4. počas každého roku platnosti tejto zmluvy. Termíny kontroly k jednotlivým právam na prezentáciu 1. Termín kontroly: 30.9.2013, 29.11.2013,28.2.2014, 30.6.2014 celu zmluvu najdete na: http://crz.gov.sk/index.php?ID=603&doc=941780&text=1 |
30.04.2011 - 13:50:05 |
colorado avalanche1: bacha na nazori, lebo este z teba tu urobia madara - inak pravda |
10.02.2011 - 12:46:24 |
RE: Martin_Brodeur_30 kedze u nas sa zazraky nekoneju .. NIKDE to nebude |
05.02.2011 - 20:04:47 |
a aky mas prehliadac ??? |
05.02.2011 - 20:03:01 |
ja som stihol ten co tam maju na tej stranke, aj normalny (kedze na tomto kompe som ho vobec nemal) a ide to celkom pohode.. len trva pokial sa to rozbehne..seka a rozpadava sa obraz zozaciatku... |
05.02.2011 - 20:01:12 |
Re: kipper49 mas stramovu adresu na nova sport ? |
05.02.2011 - 19:56:39 |
http://www.stahuj.centrum.cz/multimedia/multimedialni_prehravace/sopcast/ to je priamy odkaz na sopcast |
05.02.2011 - 19:54:27 |
sopcast stiahni z stahuj.cz potom si v EI alebo ff otovor odkaz http://www.kilonetsports.com/kilonet2.shtml a malo by ti to ist.... |
27.01.2011 - 20:04:59 |
http://www.nhl.com/ice/page.htm?id=66980&year=2011&intcmpid=nhln-button neviem mne sa zda ze je torozdelen an lindrosov a staalov tym |
27.01.2011 - 19:47:44 |
a koho povazujes za zapad a koho za vychod ? kedze to teraz uz prebieha inym sposobom ako v minulosti (niesu dane este ani tymi, kto za koho bude hrat) |
27.01.2011 - 19:44:10 |
RE: Jake presne ako si pisal , alen doplnim asi len tolko ze visna by sa skor hodil do utoku, ako do obrany, on v obrane nam co hladat (a skor ho to brzdi, ale dohovie, mozno sam che byt pisani ako obranca... ale to skor potom vyznieva otazka preco ?) to co predvadza visna, nema nic spolecne s branenim ... ked si niekto vezme jedho statistiku, musi to byt vydiet, teda ak nieje zalspeleny alebo nieco podobne... |
1
Krátke správy
Najnovšie články
Zaujímavý úkaz na tréningu: Chystá tréner zmenu postu pre Juraja Slafkovského? Expert to vidí ružovo: Dvorský aj Honzek budú oporami svojich tímov i reprezentácie Pospíšilovi sa uľavilo: Keď ste v tejto pozícii, musíte produkovať aj body Wilson: Celý hokejový svet fandí Ovečkinovi. Jeho zranenie je sklamaním Zámorský insider reagoval na špekulácie o odchode Slovákov z organizácie Utahu Vezinova trofej má jednohlasného favorita. Hlasy dostal aj mladý Čech Český talent súperil pred draftom so Šimonom Nemcom. Teraz nasleduje jeho kroky Slafkovský sa v niečom zlepšil, v niečom zhoršil: Jeho najväčší problém má jednoduché riešenie, tvrdí expertRegenda hviezdou duelu, po ktorom mal dôvod na radosť aj Honzek + videoČeský brankár zvyšuje pravdepodobnosť výmeny hviezdneho veterána Aho prekonal rekord Francisa, až traja brankári zažiarili s nulouNovembrový preddraftový rebríček Sportsnet: Zlá správa pre slovenského útočníkaSlafkovský je na správnej ceste: Trénerovi na ňom záleží, tvrdí expert, ktorý ho v minulosti kritizovalSéria natiahnutá: Pekarčík bol viacbodový v stretnutí Slovákov Obranca Vegas zranil vysokým hitom útočníka Leafs. Vypukla aj hromadná bitka + video Blížia sa skvelé správy? Laine urobil v stredu obrovský pokrokSvetlo na konci tunela: Hviezda Canucks sa pripojí k tímuUž vieme, ako dlho bude pauzovať najvyťažovanejší hráč NHL Toronto prišlo o ďalšieho útočníka: Skončil na listine zranených NHL odhalila dresy pre Winter Classic + fotoZobraziť viacArchív článkov
Aktuálne v diskusii