Menu
Účet používateľa Vyhľadávanie
Vyhľadávanie Zavrieť SlovakNHL.sk
»
01:00info
TBL
COL
01:00info
FLA
WSH
NHL live
01:00info
NJD
NSH
01:00info
NYR
STL
01:00info
PHI
VGK
01:00info
CAR
DAL
01:30info
OTT
CGY
01:30info
NYI
DET
02:00info
MIN
WPG
04:00info
ANA
SEA
04:30info
SJS
LAK
NHL live
25. 11.
kurzy
01:00info
TBL
COL
01:00info
FLA
WSH
NHL live
01:00info
NJD
NSH
01:00info
NYR
STL
01:00info
PHI
VGK
01:00info
CAR
DAL
01:30info
OTT
CGY
01:30info
NYI
DET
02:00info
MIN
WPG
04:00info
ANA
SEA
04:30info
SJS
LAK
NHL live
26. 11.
kurzy
01:00info
BOS
VAN
NHL live
01:00info
MTL
UTA
NHL live
«

Komentáre:

Dvojgólový Slafkovský hviezdou, bodovali aj zadáci. Pospíšil vykázaný, Oilers rekord nevyrovnali

depay Ignorovať07. 02. 2024 05:58
Ďuri konečne strieľal bez zbytočných ďalších nahrávok, krásne góly oba a pospisil? Vylúčenie za uder do hlavy Marchandovi? Po dnešku mu pribudne mnoho fanúšik
Tento príspevok sa páči 3 užívateľom: vlcik333 , Nino, Dany.
mayecc Ignorovať07. 02. 2024 07:05
Za ten zákrok 5+ dokonca sa mi zdá byť dosť prehnane
Užívateľovi Pteraspid sa páči tento príspevok.
babobo Ignorovať07. 02. 2024 08:40
tiež si myslím, že to bolo priveľa
babobo Ignorovať07. 02. 2024 08:39
no dnes pekne Juro 2 góly, síce proti môjmu WSH, ale som rád, Fehy asistencia, a OVI dal tiež konečne gól takže sa teším za všetkých
Užívateľovi Baggio sa páči tento príspevok.
Baggio Ignorovať07. 02. 2024 09:18
babobo pod to sa rád podpíšem viva Alex 832g a náš Jurko krása no coment
Palec40 Ignorovať07. 02. 2024 06:53
No hneď je krajší deň,Juro asi dostal doma rodičovské inštrukcie
Rivik Ignorovať07. 02. 2024 07:21
Juraj ma uz skoro rovnaky pocet golov ako Oveckin
Užívateľovi babobo sa páči tento príspevok.
vlcik333 Ignorovať07. 02. 2024 07:47
Konečne pekné góly gratulujem dúfam že teraz mu to začne padať stále
Tento príspevok sa páči 2 užívateľom: Nino, mado.
mysterio Ignorovať07. 02. 2024 08:11
To nic v zlom, ale preco by mu to tam zrazu malo zacat padat stale? Nevidim na to jeden logicky dovod. Nikdy mu to stale nepadalo, konzistentny zatial nikdy nebol, nie je ziadna superstar, ze by mal iba nejaku krizu a hra v Montreale, ktory je kazdym rokom tusim len slabsi, maju vidinu akurat tak na draftovu 1 znova
Tento príspevok sa páči 2 užívateľom: Michal_EL, nhlmiki.
Tento príspevok sa nepáči 2 užívateľom: xlacko00, Radik1104.
optimista Ignorovať07. 02. 2024 08:20
možno preto že: v prvých 30 z 0,26 B/Z, ďalších 20z 0,7 B/Z, V posledných 8Z - 5g Nie každý je Connor, ale kým MCDavid, Matthews, Bedard hrali na úzkom lade celú juniorku, Juraj začal až minulý rok.. Ale hlavne konečne mu Matheson nahral
Tento príspevok sa páči 9 užívateľom: Pteraspid, BeerBoy88, babobo, Nino, Michal_EL, slovak, xlacko00, mado, Radik1104.
mysterio Ignorovať07. 02. 2024 09:12
Ak si si nevsimol, vlcik poukazoval na goly, nie body, cize aj ja som reagoval na jeho konzistentnost pri goloch. V seniorskom hokeji (medzi detmi ma to nezaujima) za TPS 31z a 5g, Montreal minuly rok 39z a 4g, tento rok 50z a 9g, to je doposial suma summarum 120z a 18g, to mi teda nepride ako konzistentnost, ale ok, mozme mat na konzistenciu iny pohlad. Cize tvoje poukazania na body je irelevantne a irelevantne je aj to, ze si "konzistenciu" upravis na poslednych 20z alebo pripadne 8, to je teda dost mala vzorka na to hovorit o nejakej konzistencii. Nech sa mu dari, To je asi tak vsetko
Užívateľovi mike24 sa páči tento príspevok.
kowalski Ignorovať07. 02. 2024 09:54
klud mysterio... teraz sa mu dari budme radi. a ano ja tiez nehladam konzistentnost v 120 zapasoch, ty nebodaj ano? cisto analyticky by nas mala zaujimat iba NHL a nie miesat gulas, ci? a zaroven porovnavat konzistentnost hraca od sameho prveho zapasu NHL mi pride irelevantne. v prvej sezone 39z plno adaptacnych problemov + zranenie, potom ce leto zamakal a voila zatial podla mna dobry rok. snad nikto necakal ze hned prve dve sezony v NHL nasuka 50 golov...
Tento príspevok sa páči 3 užívateľom: optimista, Dany, mado.
Užívateľovi nhlmiki sa nepáči tento príspevok.
optimista Ignorovať07. 02. 2024 09:58
zbytočné sa dohadovať. slafko začne dávať góly ako na bežiacom páse. Skôr či neskôr VO fínskej lige žiadny hráč z 3-4 lajny nebol super strelcom. Pasta, Rantanen a mnohí ďalší tiež neboli exstra super strelci v senorke keď mali 18-20 rokov. verím že sme viacerí optimisti Peace
Užívateľovi Nino sa páči tento príspevok.
Užívateľovi nhlmiki sa nepáči tento príspevok.
mysterio Ignorovať07. 02. 2024 10:25
zacne davat goly ako na beziacom pase? to si teda poriadny optimista definuj kedy, casovy horizont, lebo ak to ocakavas pri sucasnom kadri Montrealu v horizonte roka, dvoch, tak to podla mna nie je optimizmus, ale naivizmus a to neber nijak v zlom, mozno sa totalne mylim ja a vytrie mi zrak dalsiu sezonu
optimista Ignorovať07. 02. 2024 10:32
je vidieť že si fanúšik Toronta Neber prosím v zlom.
Tento príspevok sa páči 2 užívateľom: Michal_EL, MatoGBW.
Užívateľovi nhlmiki sa nepáči tento príspevok.
mysterio Ignorovať07. 02. 2024 10:33
To si dal brutalny “argument” a “odpoved” na to kedy
Užívateľovi nhlmiki sa nepáči tento príspevok.
optimista Ignorovať07. 02. 2024 10:38
už. neboj sa o neho. Tridstať to nebude. Ale ešte raz toľko ako má. Stačí premieňať šance ale hlavne aby Matheson videl aj druhú stranu.
mysterio Ignorovať07. 02. 2024 10:50
ak myslis, ze do konca sezony streli este 9g, tak s tym by som dokazal suhlasit a nebudes asi daleko od pravdy, to nie je nic nerealne, iba to nepovazujem teda strielanie golov ako na beziacom pase. A ako som uz pisal - nech sa mu dari
nhlmiki Ignorovať07. 02. 2024 19:28
Praveze vy ste mimo jueaj maka robi co moze ale tie vase prirovnania su trosku mimo misu nie? Rantanen pasta este ku komu ho prirovnate?chalani dobre hovoria ze do konzistentnosti ma este daleko ako aj do vykonnosti?...nemaju ratat finsku ligu ani prvy rok nhl kym niekto druhy si vyberie par zapasov a urobi pomer produktivity? To potom co vezmeme mackkinona 4-5bodove zapasy a kde ma 1b tak si nevsimame... Nech sa kurovi dari ale podaktori to tu riadne strielate raz ze dalsia sezona 60plus bodov iny ze 30g a nvm co.. O cislach sa da bavit ked odohra stabilne sezonu s cca 0,5b-0,6b na zapas nie si to cucat z prsta podla toho ako vstanem..
taxikarBA Ignorovať07. 02. 2024 08:26
Konzistentný nikdy nebol ? Zrejme sleduješ hokej len na náklade titulkov z bulváru a progresívneho mainstreamu. Konzistentný je už minimálne 3 mesiace...
tiperstorocia Ignorovať07. 02. 2024 08:56
Ten “progresívny mainstream” je s tebou aj teraz v miestnosti?
Tento príspevok sa páči 4 užívateľom: Jake, Michal_EL, slovak, TomasMB.
shark11 Ignorovať07. 02. 2024 08:59
Ty si zas čo za chuja Tipujem, že naozaj budeš taxikár, to by sedelo. Ty "náklad" titulkov.
Tento príspevok sa páči 2 užívateľom: Michal_EL, slovak.
mysterio Ignorovať07. 02. 2024 09:27
zabudol si tam nacpat este liberalno-slnieckarske. Tymto nechcem v ziadnom pripade hadzat vsetkych do jedneho vreca, ale tvoj nick by presne sedel na moje davnejsie skusenosti s taxikarmi a Bratislavou. Taky pribeh este z dob covidu, ked boli tie obmedzenia, tak sa moc nedalo jazdit uberom, hopinom atd, clovek bol donuteny pocuvat tych exotov v taxikoch, mal som asi ozaj len to "stastie", ze som natrafal na samych tupcov, ktori tam rozpravali o zaciponavi, vyhladeni populacie a tie podobne veci, kde som sa zakonite s nimi vzdy pohadal, ze su to dristy co rozpravaju, niekolkokrat som mal chut vystupit, neurobil som to. Potom prisla vojna na Ukrajine a opat som mal to "stastie" nastupit k totalnemu tupcovi, ktory tam blabolil nezmysly o Rusoch,vojne, Putinovi a slusne som mu povedal, ze s tym jeho nazorom nesuhlasim a dalej nech ani nepokracuje, no on si stale mlel to svoje, tak som mu oznamil nech okamzite zastavi, ze ja tie jeho sracky pocuvat odmietam a okamzite nech stoji, nikdy nezabudnem na ten jeho priblby xicht ako sa zatvaril, mozno si to bol aj ty, ktovie Cize, s proruskym trtkom odmietam viest diskusiu
Užívateľovi slovak sa páči tento príspevok.
limojoe Ignorovať07. 02. 2024 12:15
Úprimne Vás prosím, toto je stránka o športe, nemiešajte sem politiku. Politicky zapálení občania tu už boli... S pokorou si vážte slobodu, stojte na strane slobody, neurážajte sa navzájom a veľa radosti zo športu!
Tento príspevok sa páči 2 užívateľom: MatoGBW, Dany.
Jake Ignorovať07. 02. 2024 09:13
Capitals prehrali 5. zápas v rade a ďalej ich čakajú 4 vedúce tímy NHL - Florida, Boston, Vancouver, Colorado. Asi to bude celkom bolestivé, ale nevyhnutné na to, aby manažment ani len náznakom nerozmýšľal nad nejakou sprostosťou ala Martin Erat trade a pekne počas ddl vypredával a chystal sa na rebuild v ďalších rokoch. S Avs máme peknú obchodnú historiu, čo tak Nic Dowd za 1. kolo?=)
Dank00wn3R Ignorovať07. 02. 2024 10:24
Ja osobne nejaký trejd od Colorada očakávam ale popravde, buď Mackinnon presvedčí Crosbyho ako sa špekulovalo na nete po all star game - ale to je vtip, jedine že by sa tak naozaj stalo, ktovie. Skôr mi ale príde, že v prípade Colorada to bude ako všetky minulé roky. Budú sa snažiť priviesť možno hĺbku ako do útoku, tak aj do obrany a snáď aj bránkoviska, čiže s Dowd-om to možno nie je úplne odveci teória. K samotnej "ponuke", myslím že obetovať prvé kolo by bolo veľkým sklamaním v tomto prípade. Nic Dowd môže byť platným hráčom a možno tým, čo AVS hľadajú do nižších útokov, páči sa mi, že je pravák, to AVS jednoznačne v útoku chýba a je mierne nadpriemerný na vhadzovaniach čo je tiež slabina AVS a používa telo, ale je to hráč draftovaný v siedmom kole (čo samozrejme nemusí nič znamenať) ale má 33 rokov, nikdy neodohral plnú sezónu a jeho maximá sú 13g a 25b z minulej sezóny za 65 zápasov. Neverím, že za neho by AVS poslali prvé kolo, ak áno, bol by som sklamaný aj napriek tomu, že to pravdepodobne bude voľba niekde na konci prvého kola. Majú podobných hráčov s lepšími číslami, napr. Ross Colton.
Užívateľovi Jake sa páči tento príspevok.
Samu21 Ignorovať07. 02. 2024 11:11
nefetuj ak šiel tatar za 5. kolo tak za Dowda nedajú ani 3. jediný kto je u Vás hodný prvého kola je Ovi ale to asi nepôjde.
Dank00wn3R Ignorovať07. 02. 2024 11:27
Asi reaguješ na zlý komentár. Súhlasím, bol by to prehnaný trade, ale nemusíš to písať takto, veľa komentujúcich tu pravdepodobne fetuje ale nemyslím, že práve Jake je jedným z nich
Jake Ignorovať07. 02. 2024 11:49
Agree to disagree Nic Dowd je jeden z najlepších 4C v lige a aktuálne je na trhu s centrami veľká mizéria (najmä po trejde Lindholma) = topfavoriti na SC budú musieť priplácať (pripomínam, že Tampa, keď šla all-in, dala za Tannera Jeannota päť kôl draftu Elliott Friedman nedávno spomínal, že na Dowda je aktuálne rada a ja dúfam, že v tejto situácii za neho vytrieskame neskoré 1.kolo (realisticky druhé).
Samu21 Ignorovať07. 02. 2024 11:55
Dank00wn3R áno mala byť reakcia na Jake-a jake: dobre ale tiež musíš mať dáky rozum čo šíriš ďalej a čo nie 1. kolo je mimo misu ... jedine ak by nik nepredával ale tak ráta sa, že na PO bude Nikola aj Landy späť + do bránky Fankie zas panic trade od AVS nečakám.
Jake Ignorovať07. 02. 2024 12:09
“... but if the Washington Capitals get creative they can get a first round pick for Nic Dowd,” said Stauffer, noting Dowd has two years left on a deal that pays him $1.3 million per year. With an additional fourth-round pick, Washington might be persuaded to eat half the money, making Dowd a $650,000 cap hit for the next two years. I could see somebody giving up a #1 for that, a late #1.”

" ... People are going to laugh when they hear and say, ‘Nic Dowd, really?’ Part of that is that teams like the player, but part of it, too, is the cap hit. The other part is the market is suddenly beginning to get really thin in a hurry at the centre position.”

https://edmontonjournal.com/sports/hockey/nhl/cult-of-hockey/unpopular-opinion-given-outrageous-prices-plan-zero-likely-the-best-option-for-edmonton-oilers-at-nhl-trade-deadline
Jake Ignorovať07. 02. 2024 12:09
“... but if the Washington Capitals get creative they can get a first round pick for Nic Dowd,” said Stauffer, noting Dowd has two years left on a deal that pays him $1.3 million per year. With an additional fourth-round pick, Washington might be persuaded to eat half the money, making Dowd a $650,000 cap hit for the next two years. I could see somebody giving up a #1 for that, a late #1.”

" ... People are going to laugh when they hear and say, ‘Nic Dowd, really?’ Part of that is that teams like the player, but part of it, too, is the cap hit. The other part is the market is suddenly beginning to get really thin in a hurry at the centre position.”

https://edmontonjournal.com/sports/hockey/nhl/cult-of-hockey/unpopular-opinion-given-outrageous-prices-plan-zero-likely-the-best-option-for-edmonton-oilers-at-nhl-trade-deadline
Dank00wn3R Ignorovať07. 02. 2024 13:09
Čo sa týka Nichuskina, je útočník aký Coloradu chýbal roky. Fyzicky, nebojácny pred bránou, perfektný pri defenzívnej práci, veľký a k tomu rýchly a šikovný ako keby mal fyzické parametre Gaudreaua. Keď mu vychádza zápas tak je naozaj prototyp dokonalého hráča. Bohužiaľ ale, nevieme čo všetko je za tým, čo sa s ním deje. Stroskotal v play-off, teraz znova aj napriek tomu, že je herne na vrchole svojej kariéry. Ak má nejaké bežné problémy s alkoholom, duševné problémy, ktoré mu odborníci dokážu pomôcť odstrániť tak bude ešte veľkou posilou. Ak ale nie tak potom čo ? Čakať kedy znova vypadne zo zostavy aj keď je jednou z opôr tímu ? Čisto herne je to ale jeden z mojich najobľúbenejších hráčov odkedy sledujem hokej takže prajem si ho späť v rovnakej forme. Landeskogova celá kariéra je už druhú sezónu otáznik. Tak ako každý fanúšik Colorada tak aj ja dúfam, že sa vráti, pretože si dovolím tvrdiť, že je to jeden z najlepších kapitánov v histórii celého hokeja, nie len organizácie Avalanche. Kto Avs nesleduje tak to nepochopí. Ale prekonať takúto operáciu a vrátiť sa aspoň na nejakú 70%-nú úroveň toho, ako hral predtým sa nikomu žiaľ v profesionálnom športe nepodarilo. K tomu treba brať do úvahy, že hokej nie je ako basketbal alebo kadejaké lahšie" športy. Hokej je iná úroveň toho, čo fyzicky musí telo zvládať a to ešte na úrovni NHL sa ani nemusíme baviť a k tomu prirátaj, že stačí jeden zápas, náraz na rovnaké koleno a je vybavené. Je to človek, má rodinu, sám si bude vedieť najlepšie zrátať pre a proti. Samozrejme, verím, že ešte za AVS minimnálne nastúpi a dúfam aj v plný návrat vo veľkom štýle.
Dank00wn3R Ignorovať07. 02. 2024 13:10
Klikal som reagovať na komentár od Samu21, neviem prečo to hodilo takto.
Samu21 Ignorovať07. 02. 2024 15:52
tuším, že to funguje len na 5 úroveň, áno súhlasím s tebou ale vraj sa Landymu hojí koleno v plnom procese áno uzž to nebude čo to bývalo ale nie je to len tak hráč, ktorého nahradíš, preto verím, že bude prínos ak bude hrať len 4. lajnu tak povahové črty cítiš v šatni, aj na lavičke
Jake Ignorovať07. 02. 2024 11:53
.. a ešte vidím pár ďalších, kde 1.kolo síce nie je samozrejmosť, ale malá ponuka môže tlačiť ich cenu hore a favoriti su často zúfalí pred ddl (poznám sám ako fanúšik Caps). Anthony Mantha (nábeh na 30 golov tento rok, rental na PO napr. za polovičný plat), Darcy Kuemper (Toronto a Edmonton idu zas riskovať alebo už nie?), Carlson (nepravdepodobný trejd ale 1.kolo by bolo uplne samozrejmé)
Dank00wn3R Ignorovať07. 02. 2024 12:54
Ja súhlasím, že je Dowd platným hráčom ale nevidím, že by sa reálne stalo to, že Colorado obetuje 1.round pick za centra do štvrtej formácie, keď je už roky známe, že vždy hľadajú centra do top 6. Rozumiem, že extra veľa možností tento rok nebude, nakoľko Monahan aj Lindholm už boli vymenení ale neverím, že pôjdu až do takého extrému. Je ale pravda, že za 650k je to skvelá akvizícia na dva roky do spodnej 6-tky, ale platí, že bol by som prekvapený a sklamaný, ak by 1.round pick použili na takýto trade, nakoľko manažment Colorada nezvykne takto "preplácať" za čo som vďačný. Nejdú štýlom Tampa a Jeannot, ale počas trade deadline nikdy nevieš, ukáže sa.
*Erik* Ignorovať07. 02. 2024 10:30
To čo je za nadpis že …bodovali aj zadáci. To čo je za staroslovanské slovo
mysterio Ignorovať07. 02. 2024 11:04
Po twitteri sa siri informacia, ze Toronto chysta velky trade, udajne zamerany na defenzivu, zahrnovat by malo hracov, draft picks, prospekty
Samu21 Ignorovať07. 02. 2024 11:13
kedy ste stihli podpísať Nylandera?
sackettboy Ignorovať07. 02. 2024 11:23
Parada Juraj konečne aj jednoducha streľba snad aj psychika u golov teraz zacne naberat na sile .
*Erik* Ignorovať07. 02. 2024 12:18
Ten druhý gól ti príde jednoduchá strela? Mne nie trafiť to s prvej takto presne nie je jednoduché neviem či si hral niekedy hokej.
Michal_EL Ignorovať07. 02. 2024 13:29
Jednoducha v zmysle, ze nespekuloval a vystrelil
Tento príspevok sa páči 3 užívateľom: Herbert.Drevo, jam benn, sackettboy.
sackettboy Ignorovať08. 02. 2024 10:58
Michal_El to pochopil, tak ako som to myslel
Krátke správy
Najnovšie články
Montreal povolal útočníka a hneď je v druhej formácii. Slafkovského zaradenie nepoteší Medzi hviezdami týždňa sú obranca, útočník i brankárTomáš Tatar? Úžasný spoluhráč, vyzdvihuje ho hlavný tréner Pekarčík kraľoval Slovákom, ťahá skvelú sériu. Náš brankár sa tiež pýši výnimočnou šnúrouSlováci v NHL dokázali cez víkend niečo, čo ešte v ročníku nezažili Tieto štyri tímy sa starajú o najväčšie zmätenie v NHL. Patrí tam aj tím Slováka Generálny manažér priznáva: Trénera som vyhodil pre dostupnosť Montgomeryho Kmec si rozšíril bodové konto, presadil sa aj ďalší slovenský obranca Osud Jiříčka? Čoskoro by talentovaný český obranca mohol opustiť Columbus Canucks by mohli so svojou brankárskou hviezdou počkať až na návrat domovToronto si natiahlo víťaznú sériu, Nylanderovci sa zapísali do dejín a napodobnili aj Slovákov Dobré správy: Zranenie superhviedy nie je až také vážne. Wild však boli sklamaní a nahnevaní V tejto sezóne odohral 19 zápasov NHL. Senators ho umiestnili na waiver listinuSýkora si ukončil sériu, Kňažko si svoju natiahol Slafkovský zažíva brutálny štart: Možno už prišiel čas, aby ho tréner poslal na tribúnuVyhodený tréner Bruins je už opäť hlavným trénerom v NHL!Tatar ocenil prihrávku Lukea Hughesa i obetavosť v závere. Sme vyzretejší, tvrdí Slafkovský musí hrať omnoho lepšie: Túto vec na ňom po zlých zápasoch obdivujem, tvrdí expert Frustráciu u Pospíšila vystriedal skvelý pocit. Tréner tvrdí: Ofenzíva ho nasleduje, keď hrá takto Blíži sa výmena medzi Penguins a Canadiens? Zobraziť viacArchív článkov
Aktuálne v diskusii
SlovakFitness.sk

Prečítajte si na SlovakFitness.sk

SlovakNHL.sk - správy, výsledky, štatistiky z NHL Facebook   Instagram   Twitter   RSS Webdesign and Internet media - Streftec
© 2005 - 2024 SlovakNHL.sk. Všetky loga a známky NHL a tímov, ako aj dalšie tu zobrazené materiály sú majetkom NHL, NHL Enterprises, L. P. a príslušných tímov.

Reklama na webe   |   O nás & kontakt   |   Mapa webu   |   Osobné údaje   |   Cookies